افتتاح سی‌امین شعبه جامعةالقرآن الکریم در صالح‌آباد همدان
کد خبر: 4162123
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳

افتتاح سی‌امین شعبه جامعةالقرآن الکریم در صالح‌آباد همدان

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان گفت: سی‌امین شعبه جامعةالقرآن شهر همدان در صالح‌آباد با همکاری پایگاه شهید مدنی(ره) افتتاح شد و اکنون ثبت‌نام علاقه‌مندان در این مکان انجام می‌شود.

طاهره روشنیان مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدانطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: سی‌امین شعبه جامعةالقرآن شهر همدان در صالح‌آباد با همکاری پایگاه شهید مدنی(ره) افتتاح شد و اکنون ثبت‌نام علاقه‌مندان در این مکان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این شعبه رده سنی دبستان و پیش‌دبستانی ثبت‌نام می‌شود، افزود: حفظ موضوعی، آموزش حروف الفبا، روخوانی، روانخوانی، حفظ ترتیبی، تجوید و مفاهیم از رشته‌های مورد نظر برای ارائه آموزش در شعبه جامعةالقرآن خردسالان صالح‌آباد است. علاقه‌مندان برای شرکت در این دورها می‌توانند به‌صورت حضوری مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۸۲۱۷۸۲۰۶ تماس بگیرند.

روشنیان تصریح کرد: شهر همدان دارای ۳۰ جامعة‌القرآن فعال است که حدود دو هزار نفر عضو دارد. این جامعة‌القرآن به‌صورت حضوری و مجازی فعالیت خود را انجام می‌دهد و تاکنون بیش از ۲۰۰ حافظ کل و بیش از 10 هزار حافظ قرآن در جزءهای مختلف تربیت کرده است.

انتهای پیام
captcha