دانشکده علوم قرآنی اصفهان دانشجو می‌پذیرد
کد خبر: 4162455
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
از میان طلاب

دانشکده علوم قرآنی اصفهان دانشجو می‌پذیرد

دانشکده علوم قرآنی اصفهان برای سال تحصیلی پیش‌رو از میان طلاب واجد شرایط، دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده علوم قرآنی اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، دانشکده علوم قرآنی اصفهان وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای نیمسال اول سال تحصیلی 1403ـ 1402 در مقطع کارشناسی ارشد، از بین آقایان و بانوان طلبه واجد شرایط، دانشجو می‌پذیرد.

این فراخوان با مجوز صادره از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برای تحصیل در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منتشر شده است و پذیرش دانشجو از طریق آزمون ورودی اختصاصی ویژه طلاب انجام می‌شود.

علوم قرآنی گرایش اعجاز، رشته‌ای‌ است که در این فراخوان برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده علوم قرآنی اصفهان انتخاب شده است.

داوطلبان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون از هفتم مرداد تا هفتم شهریورماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به سایت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به نشانی www.quran.ac.ir، مدارک لازم را بارگذاری کنند.

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد دانشکده‌های وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در ساعت 10 روز پنجشنبه، 30 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

داوطلبان به‌منظور اطلاع از مدارک لازم برای ثبت‌نام، شرایط و مقررات شرکت در آزمون، مواد، ضرایب و منابع آزمون، چگونگی گزینش و زمان اعلام نتایج می‌توانند به سایت دانشگاه مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 03145850900 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha