دوره آموزش صوت و لحن برگزار می‌شود
کد خبر: 4162471
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
ویژه فرزندان کارکنان علوم پزشکی؛

دوره آموزش صوت و لحن برگزار می‌شود

کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دوره آموزشی صوت و لحن ویژه فرزندان کارکنان علوم پزشکی کرمانشاه به همت دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز قرآن و عترت این دانشگاه به منظور تربیت قاری برگزار می‌شود.

دوره صوت و لحن

مرتضی میری، کارشناس مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: دوره کارگاهی حضوری صوت و لحن به همت دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی و همکاری دفتر قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه ویژه فرزندان کارکنان به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، افزود: اولین قدم در راه قرائت قرآن شناخت صداست و یک قاری ابتدا باید صدایش را بشناسد و به ساختن صدای خود بپردازد.

میری تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته استان هر هفته روز‌های سه‌شنبه میزبان نوجوانان علاقه‌مند به هنر تلاوت است.

کارشناس مرکز قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های این دوره، گفت: آموزش صداسازی ویژه قاریان نوجوان، ارائه نکات برای آماده‌سازی و مهارت‌افزایی قاری روی صدا و یک نواخت نگاه داشتن صوت از ویژگی‌های این دوره آموزشی است.

وی در پایان با بیان اینکه شناخت صدا مهم است و قاری ابتدا باید صدای خود را بشناسد، افزود: دوره یاد شده مقدمه‌ای برای رشد و تعالی در رشته قرائت است.

انتهای پیام
captcha