کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن از سوی روشندل همدانی
کد خبر: 4162573
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن از سوی روشندل همدانی

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان گفت: زهرا زمانی وفادار، حافظ روشندل همدانی موفق به کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش شد.

زهرا زمانی حافظ روشندل همدانیطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با اشاره به کسب رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش از سوی حافظ روشندل همدانی زهرا زمانی وفادار اظهار کرد: در این دور از مسابقات که در شهر مشهد برگزار شد، گروه‌های مختلف سنی و افرادی که کم‌توان ذهنی بودند و یا نوع خاصی از معلولیت داشتند به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مربی حافظ روشندل همدانی یادآور شد: سطح این دور از مسابقات بالا بود، به‌طوری که هم رقبای زهرا زمانی از نظر سنی از او بزرگتر بودند، هم از اساتید برجسته و توانمند تهرانی استفاده کرده بودند، با این حال زهرا زمانی از آنها پیشی گرفت و موفق به کسب رتبه دوم در رشته حفظ کل در مسابقات سراسری آموزش و پرورش شد.

روشنیان با تأکید بر اینکه متأسفانه با نخبه‌های قرآنی در استان آن‌گونه که شایسته است رفتار نمی‌شود، افزود: یکی از مسائلی که این افراد با آن مواجه هستند، نداشتن همراه است. به‌عنوان نمونه در این دور از مسابقات امیر هادی بایرامی که از حافظان روشندل برجسته کشور است، در بدو ورود به مشهد به علت عدم دید محوطه روبه‌رو به زمین خورده و دچار شکستگی پا می‌شود. بنابراین، لازم است یک همراه با این افراد در مسابقات حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: از طرف دیگر برای این شرکت‌کنندگان و نخبگان قرآنی کمترین امکانات در نظر گرفته شده؛ به‌طوری که در اوج خستگی دوباره با اتوبوس باید این مسیر طولانی را به شهر خودشان برگردند، در صورتی که باید به گونه‌ای باشد که نخبه‌های قرآنی را بتوانیم از ‌خطرات جاده‌ای حفظ کنیم.

مربی حافظ روشندل همدانی گفت: زهرا زمانی وفادار به توانایی در قرآن دست یافته که حتی شماره آیات را هم حفظ شده است، او حائز پنج رتبه برتر کشور در رشته حفظ است. اکنون در سن کمتر از 12 سال موفق به دریافت مدرک فوق لیسانس شده است.

انتهای پیام
captcha