نقش آموزه‌های دین اسلام در حل تعارضات خانوادگی مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4163120
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

نقش آموزه‌های دین اسلام در حل تعارضات خانوادگی مورد توجه قرار گیرد

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه تکنیک‌های حل مسئله را باید در خانواده‌ها رواج دهیم، گفت: افزایش نشاط و نقشی که دین اسلام در حل تعارضات خانوادگی می‌تواند داشته باشد و روابط عاطفی زوجین باید مورد توجه قرار گیرد.

مهدی قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی، مهدی قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی امروز ۲۶ مردادماه در آیین افتتاحیه سومین دوره تربیت مربیان خانواده «حدیث زندگی» در استان اظهار کرد: یکی از اهدافی ما که در مراکز فعال در امر انتخاب همسر دنبال خواهیم کرد خلائی است که امروز جوان ما احساس کرده که در امر انتخاب همسرش با آن مواجه است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تکنیک‌های حل مسئله را باید در خانواده‌ها رواج دهیم، افزود: افزایش نشاط و نقشی که دین اسلام در حل تعارضات خانوادگی می‌تواند داشته باشد و روابط عاطفی زوجین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره شناسایی و ساماندهی راهنمایان ازدواج و خانواده در سراسر استان، ارتقای دانش راهنمایان خانواده در زمینه طرح مباحث خانوادگی با رویکرد اسلامی است، بیان کرد: در این دوره حدود ۲۸۵نفر شناسایی شدند که بر اساس مصاحبه های علمی و تخصصی انجام شده ۸۷ نفر از این تعداد در این دوره شرکت کردند.

قناد خاطرنشان کرد: دوره آموزشی حدیث زندگی از امروز به مدت دو روز در شهرستان بیرجند برگزار می شود و فراگیران در انتها گواهینامه معتبر از وزارت ورزش و جوانان را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha