محدودیتی برای تأمین گوشت و مرغ مواکب ایلام نداریم
کد خبر: 4164721
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
سرپرست پشتیبانی امور دام ایلام:

محدودیتی برای تأمین گوشت و مرغ مواکب ایلام نداریم

هادی صالحی گفت: در تأمین گوشت و مرغ مواکب و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ایام اربعین حسینی هیچ‌گونه محدودیتی نداریم.

هادی صالحی سرپرست پشتیبانی امور دام ایلام

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط‌عمومی پشتیبانی امور دام استان، هادی صالحی، سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام، امروز، ۲ شهریورماه، اظهار کرد: تمهیدات لازم در زمینه تأمین گوشت و مرغ موردنیاز مواکب و دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ایام اربعین اندیشیده شده است و در این زمینه هیچ محدودیتی نداریم.

 وی افزود: باتوجه‌به حضور و تردد بیش از ۶۶ درصد زائرین اربعین حسینی از مرز مهران می‌طلبد دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌تناسب حجم بالای ورود و خروج خیل مشتاقان و عزاداران حسینی، توان خدمت‌رسانی و ارائه خدمات را مضاعف کنند و بر همین اساس ما نیز در جهت تهیه و تأمین مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد موردنیاز مواکب و دستگاه‌های خدمات‌رسان به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) از آمادگی کامل برخوردار هستیم و در این زمینه هیچ‌گونه محدودیتی برای دریافت‌کننگان خدمات‌مان قائل نیستیم .

 صالحی اظهار کرد: استاندار ایلام و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، در راستای تأمین و نگهداری گوشت و مرغ مورد نیاز ایام اربعین، به مدد پشتیبانی امور دام آمده و پیگیری‌ها و اقدامات لازم را در این‌ خصوص انجام داده‌اند.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان گفت: تعیین و معرفی موکب‌های توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد به عهده معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان است و تمام سهمیه درخواستی مواکب تأمین و بدون محدودیت، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha