اربعین حسینی رویدادی رسانه‌ای است
کد خبر: 4165016
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
امام‌ جمعه ایلام:

اربعین حسینی رویدادی رسانه‌ای است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار گفت: اربعین حسینی یک رویداد و کار رسانه‌ای بوده است و امروز نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه دارد.

افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مهرانبه گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌‌ جمعه ایلام، امروز، ۴ شهریورماه، در آیین افتتاح قرارگاه رسانه‌ای اربعین و مواکب شهدای فرهنگ و هنر در مرز مهران، اربعین حسینی را رویدادی رسانه‌ای خواند و گفت: دشمن در جنگ ترکیبی بیشترین برنامه‌ریزی را برای تحریف واقعیت‌ها دارد و همین امر رسالت رسانه‌ها را به‌ویژه در رویدادی عظیم مانند اربعین سنگین‌تر می‌کند.

 وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند با تحریف واقعیت‌ها اذهان مخاطبان خود را مهندسی کند، اظهار کرد: آنچه در اربعین اتفاق می‌افتد شور و اشتیاق زوار است که برای زیارت عتبات دارند و این شوق را باید به بهترین نحو ممکن تصویر کشید.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کریمی‌تبار امروز با اشاره به اینکه عمده‌ زائران اربعین حسینی از مرز مهران تردد می‌کنند، گفت: نقش رسانه‌ها در به‌ تصویرکشیدن این حماسه عظیم، نقشی بسیار مهم و تأثیرگذار است.

امام‌ جمعه ایلام افزود: شرایطی که ما در اربعین داریم، شرایط ویژه‌ای است که اتفاقات و سوژه‌های منحصربه‌فرد و واقعاً ارزشمندی در آن به نمایش گذاشته می‌شود و انعکاس این صحنه‌ها که در اربعین روی می‌دهد رسالت بزرگ رسانه‌ها است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام اربعین و معرفی امام حسین(ع) در مقیاس جهانی را زمینه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) خواند و گفت: این فضایی که در اربعین می‌بینیم جلوه‌ای از آن چیزی است که در زمان ظهور خواهیم دید.

انتهای پیام
captcha