بازدید نماینده ویژه رئیس سازمان دارالقرآن کشور از دارالقرآن اهل‌سنت رامیان
کد خبر: 4165148
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

بازدید نماینده ویژه رئیس سازمان دارالقرآن کشور از دارالقرآن اهل‌سنت رامیان

حجت‌الاسلام کوثری نماینده ویژه رئیس سازمان دارالقرآن کشور به همراه سرپرست دارالقرآن استان گلستان و حجت‌الاسلام میرشاهی کارشناس قرآنی شهرخان ببین، امروز، ۴ شهریور از دارالقرآن اهل‌سنت روستای رضا آباد بازدید کرد.

بازدید از دارالقرآن رضا آباد رامیان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام کوثری نماینده ویژه رئیس سازمان دارالقرآن کشور به همراه سرپرست دارالقرآن استان گلستان و حجت‌الاسلام میرشاهی کارشناس قرآنی شهرخان ببین، از دارالقرآن اهل‌سنت روستای رضا آباد بازدید کرد.

حجت‌الاسلام کوثری، نماینده ویژه رئیس سازمان دارالقرآن کشور در این بازدید با ابراز خرسندی از فعالیت‌های دلسوزانه و برنامه‌های مختلف فرهنگی این مجموعه، اینگونه فعالیت‌های قرآنی تربیتی فرهنگی را ضرورت مهم شهرستان دانست و گفت: با توجه به وضعیت شهر و وجود فرق منحرف، خلأ بزرگ قرآنی در شهرستان احساس می‌شد که بحمدلله قسمتی از آن با زحمات مربیان و دلسوزان دار القرآن رفع شده است ولی نیاز به گسترش این فعالیت‌های تربیتی در شهر هنوز هم احساس می‌شود.

حجت‌الاسلام کوثری با اشاره به نقش پر رنگ مراکز دارالقرآن در ترویج فرهنگ قرآنی، افزود: بسط و گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دینی قرآن آموزان یکی از ساحتهای مهم تربیتی در سند تحول بنیادین است که در کنار سایر ساحتها، دانش آموزان را به حیات طیبه که هدف غایی نظام تعلیم و تربیت است، می رساند.

مولوی عبیدالله جمالزهی امام جمعه اهل‌سنت رضاآباد رامیان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده این مرکز طی یک سال اخیر، بر لزوم توجه بیشتر مسئولین فرهنگی و قرآنی استان و شهرستان و اختصاص بودجه کافی جهت تجهیز مرکز قرآنی و ثبت رسمی دارالقرآن اهل‌سنت تاکید کرد.

انتهای پیام
captcha