نظارت مستمر بر حوزه دارو ضروری است
کد خبر: 4167490
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱

نظارت مستمر بر حوزه دارو ضروری است

فرماندار میاندوآب بر لزوم نظارت مستمر بر حوزه فعالان دارو تاکید کرد و گفت: کوتاهی در این زمینه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

محمدرضا رضایی، فرماندار میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی، فرماندار میاندوآب، امروز 16 شهریور در جلسه بررسی و نظارت بر عملکرد مراکز خدمات پزشکی، عرضه دارو، اقلام پزشکی و بهداشتی که در فرمانداری تشکیل شد، بر لزوم نظارت جدی بر بازار داروتاکید کرد و گفت: نظارت مستمر بر بازار و فعالان حوزه دارو یک الزام جدی است.

وی با بیان اینکه، کوتاهی در نظارت و تعلل در برخورد با متخلفان از هیچ‌کس پذیرفته نیست، افزود: عدم نظارت دقیق و یا کوتاهی در برخورد با متخلفان حوزه دارو و درمان به بهانه کمبود نیرو یا تجهیزات در شرایط کنونی قابل‌قبول نیست.

رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقشار مختلف مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، ادامه داد: بنابراین تعلل در انجام وظیفه در مواجهه با متخلفان حوزه درمان و دارو توجیه‌پذیر نبوده و به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست.

وی با تأکید بر لزوم تأمین دارو و جلوگیری از بروز مشکل برای مردم، گفت: روا نیست در چنین شرایطی مردم دغدغه نبود دارو را نیز متحمل شوند، بنابراین باید اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: دانشکده علوم‌پزشکی، شبکه بهداشت و درمان با هماهنگی و همکاری تعزیرات حکومتی نسبت به تشدید و استمرار نظارت بر مراکز عرضه دارو و اقلام پزشکی و بهداشتی اقدام کنند و تدابیر لازم را در این زمینه اتخاذ کنند.

انتهای پیام
captcha