دومین دوره آزمون حفظ عمومی قرآن در سنندج برگزار می‌شود
کد خبر: 4167651
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

دومین دوره آزمون حفظ عمومی قرآن در سنندج برگزار می‌شود

مدیر خانه قرآن قدر سنندج از برگزاری آزمون حفظ عمومی قرآن در 28 شهریور در این خانه قرآن خبر داد و گفت: متقاضیان باید تا ۲۴ ساعت قبل از آزمون نوع آزمون‌دهی خود را اطلاع‌رسانی کنند.

حفظ قرآن کریم

ادریس فاتحی، مدیر خانه قرآن قدر سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: خانه قرآن قدر از سوی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان مجوز برگزاری آزمون‌های عمومی حفظ قرآن کریم را کسب کرده است.

وی افزود: در این راستا دومین دوره از آزمون‌های حفظ عمومی قرآن کریم امسال برای آقایان و بانوان حفاظ قرآن سراسر کشور به دو صورت مجازی و حضوری در شهریورماه جاری برگزار می‌شود.

مدیر خانه قرآن قدر سنندج به رشته‌های آزمون حفظ عمومی قرآن اشاره و بیان کرد: متقاضیان رشته‌های حفظ یک، دو، سه، پنج، هفت، ده، پانزده، بیست، بیست‌و‌پنج و سی جز قرآن کریم می‌توانند در این دوره از آزمون شرکت کنند.

وی ادامه داد: حضور داوطلبان ساکن سنندج و حومه در مکان آزمون الزامیست، اما از دیگر متقاضیان به صورت تماس تصویری (با نرم‌افزارهای شاد یا قرار) با همان شماره تماسی که در حین ثبت‌نام در سایت تلاوت ثبت کرده‌اند آزمون به عمل خواهد آمد.

فاتحی در ادامه با اعلام اینکه ثبت‌نام بصورت اینترنتی در سایت تلاوت انجام می‌شود، گفت: متقاضیان باید تا ۲۴ ساعت قبل از آزمون نوع آزمون‌دهی خود را از طریق ایتا یا واتساپ به شماره ۰۹۱۸۸۷۹۴۱۰۰اطلاع‌رسانی کنند.

وی حضور تمام متقاضیان سنندج و سایر  شهرستان‌ها و استان‌های کشور اختیاری است افزود: شروع زمان آزمون برای متقاضیان حضوری از ساعت ۸ صبح ۲۸ شهریور بوده و متقاضیان مجازی منتظر تماس ما در همان روز باشند.

مدیر خانه قرآن قدر اظهار کرد: متقاضیان دقت داشته باشند که در پروفایل شخصی خود در حین ثبت‌نام لازم است عکس پرسنلی خود را آپلود کنند در غیر اینصورت در صورت قبولی گواهینامه صادر نمی‌شود.

وی در پایان یادآور شد: محل آزمون برای متقاضیان حضوری سنندج، شالمان، نرسیده به خانه ژیمناستیک مدرسه قدر می‌باشد و متقاضیان قبل از زمان اعلام شده در آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha