آغاز ثبت‌نام ترم پاییز دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج
کد خبر: 4168228
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

آغاز ثبت‌نام ترم پاییز دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج

مدير دارالقرآن بانوان امامزاده حسن(ع) كرج از پیش ثبت‌نام دوره‌های آموزشی و قرآنی این مرکز خبر داد و گفت: دوره‌ها شامل آموزش قرآن، معارف اهل بیت(ع)، تفسیر قرآن و مهارت‌آموزی است.

قرآن کریم

فاطمه صفری، مدير دارالقرآن بانوان امامزاده حسن(ع) كرج در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، از پیش ثبت‌نام دوره‌های آموزشی و قرآنی این مرکز خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی ویژه ترم پاییز شامل دوره‌های آموزشی قرآن، معارف اهل بیت(ع)، تفسیر قرآن و مهارت‌آموزی با حضور اساتید مجرب شهرستانی و استانی ویژه بانوان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان به حضور در این دوره‌های آموزشی جهت پیش ثبت‌نام می‌توانند از ساعت 9 صبح به دارالقرآن امامزاده حسن(ع) کرج مراجعه کنند، افزود: اين مركز در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، فصيح‌خوانی، ترتيل، صوت و لحن، احكام، مهارت‌های صوتی و مقامات به علاقه‌مندان قرآن‌آموز توسط اساتيد معتبر آموزش می‌دهد.

صفری با بیان اینکه مربيان دارالقرآن با استفاده از روش‌های متنوع و جذاب آموزشی به انتقال آموزه‌های رشته‌های مختلف می‌پردازند، گفت: كلاس‌های اين مركز طبق برنامه‌ريزی‌های انجام شده و براساس كتب تأليفی و با استفاده از اساتيد مجرب و متخصص در اين مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

مدير دارالقرآن بانوان امامزاده حسن(ع) كرج یادآور شد: تاكنون ۲۰۰ نفر از بانوان در اين دارالقرآن حافظ كل قرآن شده‌اند.

انتهای پیام
captcha