اجتماع «منتظران ظهور» در لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4169895
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
9 ربیع‌الاول

اجتماع «منتظران ظهور» در لرستان برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ «منتظران ظهور» دوم مهرماه امسال مصادف با نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در لرستان برگزار می‌شود.

اجتماع «منتظران ظهور»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‎فقیه در لرستان، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‎فر، امام جمعه موقت خرم‌آباد، امروز، 28 شهریورماه در جلسه برگزاری سیاستگذاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای تعمیق و نشر معارف مهدوی در جامعه، بر ضرورت تدوین و نشر فقه مهدوی در جامعه به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: متاسفانه در برخی زمینه‌ها همچون فقه مهدوی کار خاصی صورت نگرفته و مغفول مانده است.

حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان نیز در این جلسه، از ولایت به عنوان رکن مهم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: اطاعت از ولایت فقیه به منزله خدمت به امام زمان(عج) است.

وی افزود: امروز حقیقت امام زمان(عج)را در وجود نایب بر حق ایشان رهبری معظم انقلاب و تجدید پیمان و اطاعت از ایشان می‌بینیم.

احسان یاوری، مدیر کل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان هم در این جلسه ایام ربیع‌الاول را فرصت بسیار مغتنمی برای ترویج گفتمان مهدویت دانست و افزود: با بصیرت و هوشیاری و نشر معارف اهل‌بیت(ع) و اشاعه فرهنگ ناب تشیع همه تیر‌های زهرآگین دشمنان به سنگ خورد.

در ادامه این نشست، اعضای شورای سیاسی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(ع) در استان بر هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن اجتماع بزرگ منتظران که نهم ربیع‌الاول در لرستان برگزار خواهد شد، تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha