«جشن شکوفه‌ها» در مدارس ابتدایی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4170192
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

«جشن شکوفه‌ها» در مدارس ابتدایی کردستان برگزار شد

«جشن شکوفه‌ها» همزمان با سراسر کشور با حضور ۳۱ هزار دانش‌آموز پایه اولی امروز، 29 شهریور در دبستان شاهد شهید لطفی این ناحیه برگزار شد.

صلاح‌الدین مفیدی، مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، صلاح‌الدین مفیدی، مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو سنندج امروز، 29 شهریور در آیین نمادین استانی «جشن شکوفه‌ها»، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول و ایام بازگشایی مدارس، از زحمات مدیران و اعضای ستاد پروژه مهر مدارس در برنامه‌ریزی دقیق و همه جانبه جهت آمادگی کامل مدارس در همه زمینه ها برای شروع سال تحصیلی اثربخش و بدون دغدغه قدردانی کرد.

وی افزود: جشن شکوفه ها هر ساله با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان پایه اول با محیط آموزشی و معرفی مدرسه به عنوان محیطی امن، شاد و سرشار از فرصت های یادگیری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش‌و‌پرورش ناحیه دو سنندج بیان کرد: آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج همه تلاش خود را در راستای انجام هرچه بهتر و مطلوب‌تر وظایف محوله در پروژه مهر به کار بسته است.

وی با اشاره به اهتمام قاطبه دست اندرکاران در تمرکز تمام پتانسیل ها جهت اعتلای نظام تعلیم و تربیت و ایجاد بستر مناسب و استاندارد برای رشد و تعالی دانش آموزان را مهم دانست و افزود: البته این مهم مستلزم همراهی والدین به عنوان یکی از عوامل اساسی در فرآیند تربیت مطلوب است.

مفیدی با بیان اینکه ماه مهر، ماه مهربانی و بهار علم‌آموزی است، در خصوص همزمانی این مناسبت با هفته دفاع مقدس یادآور شد: همزمانی با بازگشایی مدارس، فرصت مناسبی را فراهم کرده تا با برگزاری جشن‌های شاد این روزهای زیبا را در ذهن کودکان جاودانه ساخته و‌ مفهوم ایثار را تبیین کنیم.

یادآور می‌شود؛ در این آیین زنگ شکوفه ها به صدا درآمد و همزمان سال تحصیلی ۳۱ هزار دانش آموز پایه اولی در کردستان آغاز شد.

انتهای پیام
captcha