۳۱ مؤسسه و خانه قرآن در سوادکوه مجوز فعالیت از تبلیغات اسلامی دارند
کد خبر: 4170216
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

۳۱ مؤسسه و خانه قرآن در سوادکوه مجوز فعالیت از تبلیغات اسلامی دارند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی گفت: ۳۱ مؤسسه و خانه قرآن در این شهرستان‌‌ها مجوز فعالیت از اداره تبلیغات اسلامی دارند.

۳۱ مؤسسه و خانه قرآنی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی مجوز اداره تبلیغات اسلامی را دارند

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی در نشست ارزیابی فعالیت‌های مراکز قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: مؤسسات قرآنی در شهر‌ها و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی با همکاری سایر فعالان قرآنی می‌توانند محور فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی باشند.

وی افزود: ۳۱ مؤسسه و خانه قرآنی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی مجوز از اداره تبلیغات اسلامی دارند که در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی فعالیت دارند، که ۱۹ مرکز قرآنی شامل خانه‌های قرآن روستایی هستند.

صداقتی با اشاره به مراحل ثبت مراکز قرآنی تصریح کرد: تأسیس و استمرار فعالیت خانه‌های قرآن روستایی با معرفی و حمایت دهیاران روستا‌ها و با تأیید اداره تبلیغات اسلامی انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه دهیاران روستا‌های فاقد خانه‌های قرآنی برای تأسیس خانه‌های جدید می‌توانند به آدرس سامانه ثبت درخواست تأسیس و تمدید خانه قرآن و عترت مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: متقاضیان مؤسسات قرآنی شهری هم می‌توانند به سایت دارالقرآن(تلاوت) سازمان تبلیغات اسلامی و در سربرگ معرفی سازمان و بخش آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها مراجعه کنند.

وی  از ارسال لیست خانه‌های قرآن روستایی فعال، نیمه فعال و راکد برای فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای پیگیری از طریق بخشداران و دهیاران خبر داد و اظهار کرد: انتظار ما از دهیاران این است که نسبت به هماهنگی برگزاری نشست با روحانی مستقر، دهیار، اعضای شورا و فرمانده پایگاه با مدیر خانه قرآن، در جهت تقویت فعالیت‌ها، تغییر و معرفی مدیر جدید قدام لازم را به‌عمل آورند.

انتهای پیام
captcha