تشکیل جلسه ترتیل و حفظ عمومی قرآن کریم مسجد آل یاسین دزفول
کد خبر: 4170904
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

تشکیل جلسه ترتیل و حفظ عمومی قرآن کریم مسجد آل یاسین دزفول

دوره دوم جلسه ترتیل و حفظ عمومی قرآن کریم مسجد آل یاسین شهرستان دزفول از هفته اول مهرماه همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) آغاز شده و تا هفته اول اسفندماه ادامه خواهد داشت.

جلسات قرآنی مساجدبه گزارش ایکنا از خوزستان، دوره دوم جلسه ترتیل و حفظ عمومی قرآن کریم مسجد آل یاسین شهرستان دزفول از هفته اول مهرماه همزمان با سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) آغاز شد. این دوره تا هفته اول اسفندماه ادامه خواهد داشت و محمد عارفیان، تدریس این دوره را بر عهده دارد. 

جلسات این دوره پنجشنبه‌ها یک ساعت پیش از اذان ظهر برگزار می‌شود. آقایان علاقه‌مند به فراگیری ترتیل و حفظ قرآن بدون محدودیت سنی مشروط بر آشنایی با روخوانی قرآن می‌توانند در این جلسات شرکت کنند. همچنین اعضای فعال و پرتلاش در تهیه این وسایل از طرف مسجد مساعدت خواهند شد.
 
علاقه‌مندان به منظور اطلاع از برنامه‌های جلسه و هماهنگی با مربی جهت تهیه وسایل آموزشی در گروه جلسه در پیام رسان ایتا به نشانی B2n.ir/y22255 عضو شوند.  
 
اجرای برنامه در محافل قرآنی، پشتیبانی جهت حضور در مسابقات و آزمون‌های قرآنی، مربیگری دوره‌های قرآنی و فرصت‌های آموزشی (اردو، بازدید و...) از مزایای شرکت در این دوره است.
انتهای پیام
captcha