اعلام فراخوان شرکت در جشنواره هنری «هیئت‌ها» در البرز
کد خبر: 4171256
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

اعلام فراخوان شرکت در جشنواره هنری «هیئت‌ها» در البرز

فراخوان شرکت در هفت جشنواره هنری برای «هیئت‌ها» که به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود در البرز اعلام شد.

هیئت های مذهبی

به گزارش ایکنا از البرز، جامعه ایمانی مشعر با پایان ماه محرم و صفر، هفت جشنواره هنری در خصوص هیئت‌ها برگزار می‌کند که از جمله آن‌ها چهارمین فراخوان تولیدات ویدئویی هیئت‌هاست که فراخوان آن در البرز اعلام شده است.

این فراخوان در بخش‌های روایت هیئت‌ها و تیزر مراسم هیئت اعلام شده است؛ همچنین فراخوان تولیدات صوتی هیئت بخش دیگری از این جشنواره را به خود اختصاص داده که شامل بخش‌های «روایت هیئت و آنونس مراسم هیئت‌ها» است.

چهارمین فراخوان گرافیک هیئت نیز از بخش‌های فراخوان این جشنواره است که به «روایت هیئت‌ها و پوستر متحرک اعلان هیئت‌ها» می‌پردازد.

سوگواره عاشورایی پوستر هیئت‌ها در بخش‌های «پوستر اعلان هیئت‌ها و پوستر شیعی» به همراه فراخوان سوگواره عاشورایی عکس هیئت‌ها شامل روایت هیئت‌ها، پیاده‌روی اربعین و عکس‌های قدیمی و کهن بخش دیگری از این فراخوان است.

فراخوان حروف‌نگاری هیئت‌ها ویژه اسامی و القاب «امام حسن مجتبی(ع)» بخشی دیگر از فراخوان این جشنواره است که در این قالب سومین فراخوان تصویرسازی هیئت‌ها با موضوع هیئت‌های نوجوان از فراخوان‌های این جشنواره برای ارسال اثر علاقه‌مندان به جشنواره اعلام شده است.

یازدهم مهرماه جاری آخرین مهلت ارسال اثر برای تمامی فراخوان‌های این جشنواره اعلام شده و علاقه‌مندان البرزی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال اثر به نشانی honareheyat.com مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha