بسته تحصیلی به 13 هزار دانش آموزان کم برخوردار خراسان‌شمالی اهدا شد
کد خبر: 4171550
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

بسته تحصیلی به 13 هزار دانش آموزان کم برخوردار خراسان‌شمالی اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی از برخورداری 13 هزار نفر از دانش آموزان کم برخوردار استان از بسته تحصیلی در استان خبرداد.

برخورداری 13 هزار دانش آموزان کم برخوردار خراسان‌شمالی از بسته تحصیلیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مجید الهی‌راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی امروز پنجم مهرماه در آیین زنگ عاطفه‌ها که در مدرسه دخترانه شاهد فاطمه الزهرا(س) بجنورد نواخته شد، اظهارکرد: با کمک ۲۷ هزار حامی لوازم ضروری از جمله نوشت افزار، کیف و کفش و پوشاک تهیه و به ۱۳ هزار دانش آموز نیازمند اهدا شده که مابقی دانش آموزان هم از کمک‌های جمع آوری شده جشن عاطفه‌ها بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۶۰ میلیارد ریال در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد که پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۶۷ میلیارد ریال کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

وی ادامه داد: جشن عاطفه‌ها از امروز تا ۱۵ مهر ادامه دارد و خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را با مراجعه به ۱۶۴ پایگاه ثابت و مراکز نیکوکاری سطح استان اهدا کنند.

به گفته وی هفت هزار و ۳۱۴ دانش آموز پسر و ۶ هزار و ۹۵۳ دختر و همچنین ۶۷۰ دانشجو دختر و پسر تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند.

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز در این مراسم گفت: براساس برنامه‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش، فعالیت‌های پرورشی مدارس در پنج محور ایمان، امید، نشاط، خردورزی و هویت تدوین شده و اجرا می‌شود.

وی همچنین از تحصیل حدود 14 هزار و 500 دانش آموز کم برخوردار در خراسان‌شمالی خبر داد، افزود: با حمایت خیران و همراهی کمیته امداد زمینه حضور این دانش آموزان در مدارس استان فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha