۱۷۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های لرستان توزیع شده است
کد خبر: 4172197
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
از سال ۹۹ تاکنون،؛

۱۷۰۰ سری جهیزیه بین زوج‌های لرستان توزیع شده است

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان گفت: از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۱۷۰۰ سری جهیزیه در قالب رزمایش مؤمنانه بین زوج‌های جوان لرستانی توزیع شده است.

احسان جهانبخش، مسئول بسیج سازندگی سپاه ابوالفضل(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه لرستان، احسان جهانبخش، مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان امروز، هشتم مهرماه در مراسم اهدای ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان لرستانی، اظهار کرد: در ادامه رزمایش مؤمنانه که از ابتدای کرونا شروع شده و تاکنون ادامه داشته است، امروز ۲۰۰ سری جهیزیه را بین عروس و دامادهای هم‌استانی توزیع کردیم.

وی با بیان اینکه افراد دریافت‌کننده این جهیزیه‌ها از طریق نواحی، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۱۷۰۰ جهیزیه توزیع شده و تا پایان سال نیز برنامه‌های دیگری نیز داریم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان اظهار کرد: ما در سازمان بسیج سازندگی خودمان را خادم مردم می‌دانیم و تا جایی که توان داشته باشیم به این خدمت و خادمی افتخار می‌کنیم.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه لرستان نیز در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: خداوند همه چیز را زوج آفریده و فقط خود اوست که تنها و مفرد است، لذا اگر کسی دنبال زوجیت نباشد، نقض غرض است.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید: ازدواج و نکاح سنت من است و اگر کسی راغب به این سنت نیست از ما نیست، مدار هستی بر زوجیت است و نوع خلقت نیز طوری است که کشش جنسی خودش یک جاذبه است همانگونه که انسان گرسنه و تشنه می‌شود.

کشکولی خطاب به زوج‌های حاضر در مراسم، گفت: هر کدام از شما به یاد یک شهید باشد، شهید عمداً روی خانه، زن و فرزند خود پا گذاشته که قد شما برافراشته شود و شما زندگی و ازدواج کرده و به آرامش برسید که ملت ایران، شیعیان، مسلمانان و مستضعفان جهان سرافراز باشد، شهید، خانه خود را ویران کرد که خانه شما آباد باشد.

فرمانده سپاه لرستان ادامه داد: قدر خودتان را بدانید که به نام و یاد یک شهید زندگی خود را آغاز می‌کنید و سعی کنید همیشه همراه شما باشد.

وی، تصریح کرد: نظام ما مردم‌سالاری دینی است و در نظام ما مردم اصل هستند و صاحب نظامند و ما نوکر مردم هستیم، شما صاحبان نظام، انقلاب و کشور هستید، چون نوکر شما هستیم خوشحال می‌شویم در جشن شما شریک و سهیم باشیم، هدیه بیاوریم که همین جهیزیه است و برای شما جشن می‌گیریم و به دنیا بگوییم نظامیان ما نیز برای راه افتادن زندگی جوانان ما کمک می‌کنند.

کشکولی اضافه کرد: شما بخشی از مردم هستید و باید به شما کمک کنیم که ازدواجتان آسان و خرج ازدواج و مسکن شما کم شود و خودرو، مسکن، معیشت و شغل شوهر و خانم باید تأمین شود، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم اما شیطان کارش برعکس است و در فضای مجازی کاری می‌کند که زن به مرد و مرد به زن شک کرده و نفاق و دوگانگی اتفاق افتاده و طلاق و شکاف در جامعه زیاد شود.

انتهای پیام
captcha