افتتاح ۷ شعبه جدید جامعةالقرآن در همدان
کد خبر: 4175599
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

افتتاح ۷ شعبه جدید جامعةالقرآن در همدان

مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان از افتتاح هفت شعبه جدید این مرکز قرآنی در نقاط مختلف استان در سال جاری خبر داد.

طاهره روشنیان مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدانطاهره روشنیان، مسئول جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۲۸ شعبه جامعةالقرآن در همدان مشغول فعالیت هستند که هفت شعبه در سال جاری راه‌اندازی شده است، گفت: جامعةالقرآن در پردیس مسجد امام علی(ع)، شهرک بهشتی مسجد بنی‌فاطمه، بلوار بهارستان مسجد محمد رسول‌الله(ص)، صدف مسجد امیرالمؤمنین(ع)، شهرک مدنی حسینیه آل رسول(ص)، جامعةالقرآن شهر صالح‌آباد و دارالقرآن خاتم‌الانبیاء(ص) در مدرسه شهید مظلومیان خیابان شهید زمانی، هفت شعبه جدید جامعةالقرآن خردسالان واحد همدان هستند.

وی با بیان اینکه این مرکز علاوه بر کلاس‌های حضوری به‌صورت غیرحضوری نیز آموزش‌های لازم را به خردسالان ارائه می‌کند، افزود: در حال حاضر از ۱۵ استان دیگر قرآن‌آموز پذیرش شدند که به‌صورت غیرحضوری آموزش دریافت می‌کنند. در حال حاضر بیش از یک هزار و ۵۰۰ قرآن‌آموز در ۲۸ شعبه دارالقرآن همدان عضو هستند که ۱۵۰ نفر از این افراد به‌صورت مجازی آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند‌.

مسئول جامعةالقرآن خردسالان همدان با اشاره به اینکه خردسالان از سنین ۴ تا ۱۳ سال در این مراکز پذیرش می‌شوند، یادآور شد: حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی، روخوانی، روانخوانی، تجوید، قرائت، تفسیر، آموزش آداب به فرزندان، مفاهیم، احکام و... از جمله سرفصل‌های آموزشی این مرکز است. ۹۴ مربی که حافظ قرآن هستند و دوره‌های مربوط به آموزش خردسالان را سپری کرده‌اند در این مراکز مشغول به ارائه آموزش‌ها هستند.

انتهای پیام
captcha