حمایت از ملت مظلوم فلسطین یک تکلیف است
کد خبر: 4177139
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

حمایت از ملت مظلوم فلسطین یک تکلیف است

امام‌جمعه خوی گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مجاهدان این کشور یک تکلیف است که بر دوش همه ابنای بشر قرار دارد.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام جمعه خویحجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین به معنای واقعی کلمه یک تکلیف است که به لحاظ انسانی، اخلاقی و دینی بر دوش همه ابنای بشر قرار دارد.

وی ضمن محکوم‌کردن جنایت رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی گفت: لازم است آحاد مسلمانان و آزادگان جهان با برگزاری تجمع، حمایت خود را نسبت به مجاهدان فلسطینی اعلام کنند و اعتراض خود را از جنایت‌های رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان برسانند.

امام‌جمعه خوی ادامه داد: خداوند را شاکر هستیم دل‌های بیدار در سراسر دنیا وجود دارند و در مقابل این وحشی‌گری‌ها سکوت را شکسته‌اند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به اشکال مختلف اعلام می‌کنند.

وی با ابراز تأسف از برخی اظهارنظرهای بی‌منطق که شروع عملیات از طرف حماس را عامل آتش‌افروزی رژِیم صهیونیستی می‌دانند، اظهار داشت: اگر دزدی وارد منزل شخصی بشود و او برای دفاع از اموال خود به مقابله با دزد بپردازد در این صورت او مدافع محسوب می‌شود پس مهاجم نیست، دفاع ملت فلسطین از وطن‌شان حق طبیعی آنها است.

امام‌جمعه خوی خاطرنشان کرد: شهروندان رژیم نامشروع اسرائیل خودشان به‌خوبی می‌دانند اشغالگر هستند و باید فلسطین را ترک کنند، مگر نه این است که فلسطینیان بر روی آوار منازل‌شان می‌نشینند و اشغالگران با شنیدن صدای آژیر خطر از اسرائیل فرار می‌کنند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی تصریح کرد: رزمندگان مقاومت حماس نه‌تنها حامی مردم مظلوم فلسطین بلکه مدافع همه مسلمانان به‌ویژه ایران هستند، زیرا رژیم منحوس صهیونیستی رویای از نیل تا فرات و حمله به ایران و به‌هم‌زدن جبهه مقاومت را در سرخود می‌پروراند، ازاین‌رو حمایت از فلسطین نه‌تنها حمایت از مظلوم بلکه نقش‌برآب کردن نقشه‌های استعماری نظام سلطه است.

انتهای پیام
captcha