فعالیت مرکز انتخاب همسر «همسان» در همدان
کد خبر: 4177677
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

فعالیت مرکز انتخاب همسر «همسان» در همدان

مدیر مرکز همسان گزینی ازدواج از افتتاح این مرکز برای کمک به داوطلبان ازدواج خبر داد و گفت: در این مرکز ابتدا آموزش صحیحی در حوزه معیارهای انتخاب همسر به جوانان ارائه می‌شود.

ازدواجیاسر عزیزی سعید، مدیر مرکز همسان گزینی ازدواج در همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرکز همسریابی همسان یا مرکز انتخاب همسر همسان با مجوز رسمی از وزارت ورزش و جوانان و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی از حدود یک ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این مرکز از افرادی که داوطلب ازدواج هستند دعوت می‌شود از طریق لینک https://formafzar.com/form/s13x0 ثبت نام خود را انجام دهند، پس از تکمیل فرم ثبت نام از آنها دعوت می‌شود به صورت گروه‌های 10 یا 15 نفره و با تفکیک جنسیتی دوره آموزش کوتاه مدت چند ساعته‌ای را در زمینه معیارهای انتخاب همسر بگذرانند چراکه ممکن است بسیاری از افراد معیارهای درستی برای انتخاب همسر نداشته باشند.

عزیزی تصریح کرد: در این مرکز ابتدا آموزش صحیحی در حوزه معیارهای انتخاب همسر به جوانان ارائه می‌شود سپس با توجه به معیار افراد از گروه مقابل فرد مورد نظر را انتخاب و پس از انجام مصاحبه تخصصی کاملا روانشناختی بر روی آنها، به یکدیگر معرفی می‌شوند، پس از معرفی از آنها دعوت می‌کنیم در مرکز یکدیگر را ملاقات کنند درحالی که هیچ شماره‌ای از هم ندارند.

وی ادامه داد: در صورتی که این افراد مورد پسند اولیه یکدیگر بودند به مشاوره‌های پیش از ازدواج ارجاع و به سمت یک ازدواج آگاهانه سوق داده می‌شوند. انجام یک ازدواج موفق، آگاهانه و کاملا روانشناسی شده، کمک به تسریع روند ازدواج در جامعه و همچنین معرفی افرادی که در شرایط ازدواج هستند به یکدیگر از اهداف این مرکز است.

عزیزی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۳۰ نفر در این مرکز ثبت نام کرده‌اند، گفت: در حال رایزنی با دستگاه‌های دولتی هستیم که کارمندان مجرد خود را به این مرکز معرفی کنند تا پروسه مربوطه را برای آنها طی کنیم. این مرکز در همدان، برج پاستور، طبقه پنجم، واحد ۷ مستقر است داوطلبان می‌توانند از طریق لینک ارائه شده و یا پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/hamssan1_hmd ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha