وعده خداوند برای ظهور با نابودی اسرائیل محقق می‌شود
کد خبر: 4177967
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

وعده خداوند برای ظهور با نابودی اسرائیل محقق می‌شود

یک استاد حوزه علمیه استان همدان تأکید کرد: با نابودی اسرائیل زمینه‌های لازم برای ظهور حضرت حجت فراهم می‌شود، این وعده خداوند است.

نابودی اسرائیلعلیرضا یوسفی راستگو، مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: دشمنی یهود صهیونیسم با اسلام و مسلمانان شیعه و سنی، ارتباط مستقیمی با امام عصر و ظهور ایشان دارد، عصر ظهور امام زمان، عصر مواجهه و رویارویی با یهود صهیونیسم است.

وی ادامه داد: بر اساس روایات امام عصر در زمان ظهور در دو مرحله با یهودیان مواجهه می‌شود، در مرحله اول ایشان با منطق و دلایلی که اقامه می‌کنند آنها را به اسلام دعوت می‌کنند که بسیاری از این افراد به اسلام ایمان می‌آورند، اما برخی از آنها که نژادپرستی و دشمنی قوی‌تری دارند همانند یهودیان صهیونیسم اسلام نمی‌آورند و با حضرت به جنگ می‌ایستند.

یوسفی راستگو گفت: از روایات بر می‌آید بین دجال و یهود و همچنین سفیانی و یهودیان نیز ارتباطی وجود دارد، امام زمان(عج) با غلبه بر دجال و سفیانی وارد مسجدالاقصی شده و اوج خواری و ذلت را برای آنها در عصر ظهور رقم می‌زنند.

وی با اشاره به آیات ابتدایی سوره اسراء، اظهار کرد: خداوند در این آیات صراحتا از ورود بندگان خاص خداوند به مسجدالاقصی و نابودی اسرائیل سخن می‌گوید. در این آیات آمده است گروهی از بندگان مجاهد توسط خداوند بر ضد یهود برانگیخته می‌شوند تا آنها را در هم بکوبند و این مومنان مجاهد و نترس برای به دست آوردن و پیدا کردن انسان کش‌ها و کودک‌کش‌های یهودی خانه‌ها را جست وجو می‌کنند و این وعده‌ای است که از طرف خداوند قطعی است.

یوسفی راستگو تصریح کرد: بر اساس روایات بندگانی که نابودی اسرائیل را رقم می‌زنند از شیعیان و محبان اهل بیت هستند و پیش از ظهور امام زمان(عج) ریشه یهود را با سختی و با ضربه سنگین خواهند خشکاند و پایه‌های اساسی یهود صهیونیسم را از بین می‌برند. امام باقر(ع) در تفسیر این آیات فرمودند این آیه شریفه به امام زمان(عج) و امام عصر اشاره دارد که مردمانی جنگجو و نترس هستند.

وی یادآور شد: اکنون اتفاقی را که در دنیا در حال وقوع است مظلومیت مردم فلسطین و غزه بیش از صد ملیت را در سراسر دنیا بیدار کرده و همانگونه که در این آیات و روایات آمده است مردم حق طلب و حق گرا از نظام ها و سازمان های بین المللی دیگر امیدی ندارند و تنها امیدشان به وعده و موعود الهي است.

فرمانده بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان تأکید کرد: همین سرودهای سلام یا مهدی که اکنون می‌بینیم در سراسر دنیا فراگیر شده نوید و امید ظهور حضرت حجت و تحقق وعده الهي را در دل مردم دنیا می اندازد.

وی با بیان اینکه امروزه اگر بخواهیم در لشگر بقیة‌الله قرار بگیریم خط مقدم این جبهه مبارزه با اسرائیل است، افزود: امام خمینی(ره) و رهبر عزیزمان علمداران این جریان هستند، این برآمده از دین مبین اسلام است. امروزه دشمنی یهود با اسلام، قرآن، ایران و فلسطین در همین است.

یوسفی ادامه داد: بر اساس قرآن قوم اسرائیل قوم عهدشکن و قوم فتنه گر هستند، بر اساس روایات فتح الفتوح آخرالزمانی قبل از ظهور حضرت حجت نابودی اسرائیل است‌. در اتفاقات اخیر اسراییل با لطماتی که به فلسطینیان وارد کرد وحشی‌گری خود را به تمام دنیا نشان داد، حقانیت و اصیل بودن مردم فلسطین و اسلام و قرآن نیز به دنیا نمایش داده شد. اتحادی که اکنون در بین مستضعفان عالم رخ داده در بمباران رسانه های معاند قرار دارد که باید تمام تلاش خود را در جهت آگاه سازی مردم جهان به کار بگیریم تا مردم با حقانیت اسلام آشنا شوند و به تمام جهانیان بفهمانیم با ظهور حضرت حجت تمام مردم دنیا از جنایات و تبعیض نجات خواهند یافت‌.

یوسفی راستگو اظهار کرد: یکی از موانع رسیدن به این قله همان نابودی رژیم جعلی است. با نابودی این غده سرطانی زمینه ظهور فراهم خواهد شد. امروزه می‌بینیم که سران استکبار در لجنزار دست و پا می‌زنند و با سفرهای مکرر خود و تأمین کمک‌های مالی و تسلیحاتی قصد نگه داشتن این غده سرطانی را دارند. اما وعده خداوند برای از بین رفتن این گروه حتمی است. 

انتهای پیام
captcha