اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در قزوین
کد خبر: 4178233
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین برگزار می‌شود.

راهپیمایی 13 آبان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه‌الامر(عج)، در آستانه روز دانش‌آموز و فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در استان قزوین برگزار می‌شود.

وی ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و کودکان غزه بیان کرد: آرمان فلسطین آزادی قدس شریف است و این مسئله مهم قطعاً با نقش آفرینی جوانان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و به دست خود فلسطینی‌ها انجام خواهد شد. در این راستا به منظور آشنایی نسل جوان و به ویژه دانش‌آموزان با جنایت‌های رژیم صهیونیستی پویشی با عنوان پویش «حقوق منهای بشریت» برنامه‌ریزی شده که دانش‌آموزان با پاسخ به سؤالات مطرح شده با اهداف و نیات شوم دشمنان انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، افتتاحیه اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی به جنوب کشور است که روز شنبه ۶ آبان با اعزام ۸ دستگاه اتوبوس از شهرستان‌های البرز و آوج این برنامه آغاز خواهد شد و تا ۱۹ آبان بیش از ۱۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی تصریح کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سازمان بسیج دانش‌آموزی در استان برگزار می‌شود که پویش «حقوق منهای بشریت، طوفان الاقصی»، «برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت» تهیه کلیپ و فایل و دست نوشته در خصوص معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های علمی، برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی بخشی از برنامه‌های این هفته است.

رسولی‌فر ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم و اثرگذار این هفته برپایی زنگ گفت‌وگو با حضور دانش آموزان است. در این برنامه مسئولین، افراد و شخصیت‌ها از نهادها و ادارات مختلف با هماهنگی آموزش و پرورش در مدارس حضور می‌یابند و در قالب جهاد تبیین به سؤالات و شبهات دانش‌آموزان پاسخ می‌دهند.

وی در پایان در خصوص راهپیمایی روز استکبارستیزی گفت: روز سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اعلام شده و همه اقشار جامعه در این یوم‌الله و در این پیروزی نقش‌آفرینی داشته‌اند و از همه اقشار به‌ویژه دانش‌آموزان عزیز دعوت می‌کنیم که در این راهپیمایی حضور یابند و انزجار و خشم خود را از جنایت‌های آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام دارند.

انتهای پیام
captcha