انسان‌های آزاده پشتیبان فلسطین هستند
کد خبر: 4178246
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
امام‌ جمعه میاندوآب:

انسان‌های آزاده پشتیبان فلسطین هستند

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: همه انسان‌های آزاده به معنای واقعی کلمه پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند و برای نجات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده امام‌جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌ جمعه میاندوآب، امروز، 6 آبان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی که در فرمانداری میاندوآب تشکیل شد، گفت: نه‌ تنها کشورهای اسلامی حامی ملت فلسطین هستند، بلکه همه انسان‌های آزاده به معنای واقعی کلمه پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و غزه هستند و برای نجات آنها از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی 13 آبان را روز تجلی آزادگی و نماد استکبارستیزی عنوان کرد و گفت: باید همه در این روز حضور و همبستگی خود را به منصه ظهور برسانند، چون دنیا دستخوش تحولات مهمی شده که از هر نظر حائز اهمیت است.

حسن‌زاده با بیان اینکه ۱۳ آبان سالروز سه واقعه مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ معاصر کشورمان است، ادامه داد: به شهادت رساندن دانش‌آموزان در تهران به دست دژخیمان پهلوی، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام سه واقعه تاریخی مهم در روز ۱۳ آبان به شمار می‌رود، که هر یک از آنها به تنهایی حائز اهمیت بوده و منشأ تحولات بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه در ۱۳ آبان اقشار مختلف مردم با پیشقراولی نوجوانان و جوانان به صحنه آمده و ثابت کردند، حاضر نیستند ظلم طاغوت را تحمل کنند، گفت: مقابله با طاغوت و استکبارستیزی در فرهنگ ملت ایران نهادینه شده است و در این مهم دانش‌آموزان و دانشجویان نقش مهم و اساسی داشته‌اند.

امام‌ جمعه میاندوآب با بیان اینکه ۱۳ آبان، نماد مبارزه با استکبار جهانی بوده و به واسطه برگزاری برنامه‌های فرهنگی، عقیدتی و بصیرتی باید گرامی داشته شود، گفت: مردم ما هوشیار بوده و همیشه در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.

حسن‌زاده ضمن تأکید بر اینکه همه باید در این روز به‌پاخاسته و علیه استکبار جهانی به میدان بیایند، گفت: در این میان دانش‌آموزان و دانشجویان باید به صورت پررنگ و تاثیرگذار ایفای نقش کنند.

وی بر لزوم پرهیز از غفلت و سستی در این زمینه تأکید کرد و گفت: دشمن، روی همین مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی ما تمرکز کرده و آن را معیاری برای برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است و درصدد است با کمرنگ کردن برنامه‌های مرتبط، بین مردم، آرمان‌ها و اندیشه‌های ناب‌شان فاصله ایجاد کند.

امام‌ جمعه میاندوآب به مبارزه مردم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: مبارزه مقاومت فلسطین شروع شده و این موضوع امت مسلمان دنیا و به‌ویژه ایران اسلامی را به خروش آورده است، به‌طوری‌که ‌امروز هر انسان آزاده‌ای در دنیا حمایت خود را از فلسطین نشان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha