طرح «پیوند مسجد، محله و مدرسه» احیا شود
کد خبر: 4178349
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
امام‌ جمعه ماکو:

طرح «پیوند مسجد، محله و مدرسه» احیا شود

رئیس شورای فرهنگ عمومی ماکو گفت: اگر امروز بخواهیم مساجد به مساجد تراز انقلاب تبدیل شود باید طرح «پیوند مسجد، محله و مدرسه» احیا شود و معلمین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج باید ارتباط بین مسجد و دانش‌آموزان را احیا کنند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام‌جمعه ماکوبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام‌ جمعه ماکو، امروز، 6 آبان در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، گفت: جهاد تبیین به عبارتی روشنگری و آگاه‌سازی درباره خدمات نظام و انقلاب برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ضروری است، پس باید در این راستا گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از فرمان حضرت امام خمینی(ره) تبعیت کردند و برای دفاع از کشورمان و انقلاب اسلامی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به شهادت رسیدند، گفت: ملت ما اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به خاک دشمن اضافه شود.

امام‌ جمعه ماکو با بیان اینکه ولایت‌مداری و عمل به آیات قرآن کریم مهم‌ترین درسی است که از شهدا باید فرا بگیریم، گفت: امروزه ما باید در بحث جنگ نرم منتظر نباشیم که دشمن هجمه وارد کند تا بعد ما اقدامی انجام دهیم، فرو رفتن در لاک تدافعی پسندیده نیست، بلکه باید با جهاد تبیین از حالت دفاعی خارج شده و به دشمن اجازه فتنه‌گری در میهن اسلامی را ندهیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ماکو تصریح کرد: اگر امروز بخواهیم مساجدمان به مساجد تراز انقلاب تبدیل شود باید طرح «پیوند مسجد، محله و مدرسه» احیا شود و معلمین و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج باید ارتباط بین مسجد و دانش‌آموزان را احیا کنند.

امام‌ جمعه ماکو با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن روز بسیج دانش‌آموزش قرار گرفته‌ایم، بر لزوم نکوداشت این مناسبت تأکید کرد و گفت: برنامه‌های متنوع، جذاب و مطابق با نیاز و سلیقه دانش‌آموزان باید اجرا شود و محوریت برنامه‌ها نیز باید نسل جدید قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha