اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از ساری
کد خبر: 4178554
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از ساری

فرمانده سپاه مرکز مازندران از اعزام نخستین کاروان راهیان نور و پیشرفت و آبادانی دانش‌آموزی از شهرستان ساری به جنوب کشور خبر داد

سرهنگ شریفی ، فرمانده سپاه ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی سپاه کربلا، سرهنگ پاسدار سیدابراهیم شریفی، فرمانده سپاه مرکز مازندران، امروز، هفتم آبان ماه در آیین  اعزام نخستین کاروان  دانش‌آموزی راهیان نور در ساری گفت: در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی، دانش‌آموزان مدارس ناحیه یک و دو شهرستان ساری در قالب 4 کاروان راهیان نور، با اعزام به سرزمین عملیاتی دوران 8 سال دفاع مقدس در منطقه جنوب کشور با مراکز تولیدی و دستاوردهای علمی دانشمندان جوان و توانای میهن اسلامی آشنا خواهند شد.

وی افزود: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و فداکاری‌های رزمندگان اسلام و الگوپذیری از سیره ی ایستادگی و مقاومت مردان و زنان میهن اسلامی ایران در برابر ظلم جهانی هم‌چون مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.

شریفی تصریح کرد: دانش‌آموزان مدارس متوسطه مرکز مازندران در کنار بهره‌گیری از علوم و دانش درسی به منظور شناخت مناطق دفاع مقدس، خودسازی و تقویت معنویت، بصورت داوطلب به آن مناطق اعزام  می‌شوند.

فرمانده سپاه مرکز مازندران خاطرنشان کرد: این دانش آموزان علاوه بر تحصیل معرفت راهیان نور، به منظور تقویت بنیه علمی و بالندگی آن، در جهت تحقق اوامر ولی امر مسلمین در آشنایی با دستاوردهای دانشمندان متعهد کشور، همزمان از مراکز علمی در مسیر مانند نمایشگاه دستاوردهای هوا فضا، سد کرخه و ... در قالب راهیان پیشرفت و آبادانی بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha