۲ هزار دانش‌آموز کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
کد خبر: 4178883
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
معاون وزیر آموزش و پرورش:

۲ هزار دانش‌آموز کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

اصغر باقرزاده گفت: دو هزار دانش‌آموز دختر و پسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اصغر باقرزاده، معاون وزیر آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، هشتم آبان‌ماه در نشست تخصصی مدیران، معاونان، مربیان پرورشی و مشاوران استان همراه با تبیین برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی گفت: سهم خراسان‌جنوبی از برنامه دیدار با مقام معظم رهبری ۳۹ دانش‌آموز است.

وی افزود: این دانش‌آموزان منتخبی از اقشار و تشکل‌های مختلف دانش‌‌آموزی از جمله اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، جوانان هلال احمر، دانش‌آموزان عشایری، شورای دانش‌آموزی، هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سمپاد و مجموعه‌ای از طیف‌های مختلف دانش‌آموزان هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه فراگیر پرورشی مدرسه، مقدمه‌ای برای ارتقای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی است و ناظر بر تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های پرورشی مدارس خواهد بود.

وی ادامه داد: تا قبل از این، حجم بالای دستورالعمل‌ها، نبود تدارک فرصت لازم در برنامه درسی برای اجرای برنامه پرورشی، توجه نداشتن به تربیت تمام‌ساحتی دانش‌‌آموزان، غفلت از عاملیت متربیان در طراحی و اجرای برنامه‌ها، تصدی‌گری مدیران، معاونان و مربیان، نبود امکان نظارت و سنجش اثربخشی کیفیت برنامه‌ها از مهمترین چالش‌های فعالیت‌های پرورشی به‌شمار می‌رفت.

باقرزاده با اشاره به حمایت دانش‌آموزان ایرانی از کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطینی در نوار غزه تصریح کرد: دانش‌آموزان ایران اسلامی با نواختن زنگ همبستگی با دانش‌آموزان فلسطینی و پویش طوفان آب، مراتب همبستگی با دانش‌آموزان غزه و حمایت خود از قیام به حق طوفان الاقصی را نشان دادند.

وی از اجرای پویش فریاد عروسک‌ها همزمان با ۱۳ آبان توسط بسیج دانش‌آموزی و دانش‌آموزان دوره ابتدایی خبر داد و گفت: همه دانش‌آموزان ایرانی در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک در دست می‌گیرند و در تجمعات شرکت می‌کنند.

سید‌علیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: اگر امروز خراسان‌جنوبی در رأس ارزیابی‌های کشور در عرصه‌های مختلف قرار دارد، مرهون وجود معلمان ارزشی است.

موسوی‌نژاد با اشاره به حوادث دردناک غزه ادامه داد: امروز در جهانی زندگی می‌کنیم که داعیه حقوق بشری و دفاع از حق کودکان، شعارهای توخالی و فریبنده‌ای بیش نیست.

وی اظهار کرد: جنایاتی که رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در باریکه غزه مرتکب می‌شود، هولوکاست واقعی صهیونیسم بین‌الملل علیه بشریت، انسانیت و مسلمانان است.

انتهای پیام
captcha