تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و استانداری چهارمحال‌وبختیاری منعقد شد
کد خبر: 4179300
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و استانداری چهارمحال‌وبختیاری منعقد شد

با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به پیشرفت فرهنگی، علمی و فناوری، در راستای چشم‌انداز پیشرفت و توسعه استان و سند آمایش چهارمحال‌وبختیاری و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت جهادی و تجارب جهاددانشگاهی در عرصه‌های مختلف، تفاهم‌نامه همکاری میان غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری و حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و استانداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، تفاهم‌نامه همکاری میان استانداری چهارمحال‌وبختیاری و جهاددانشگاهی به منظور استفاده از توانمندی‌­ها و ظرفیت­‌های جهاددانشگاهی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اجرایی، علمی، آموزشی، تحقیقاتی، فناوری، سلامت، کارآفرینی، خدمات فنی و تخصصی و... در راستای تحول دانش‌بنیان و پیشرفت چهارمحال‌وبختیاری و طرح­‌ها و برنامه­‌های تحولی تأمین‌کننده منافع ملی و استانی امروز، ۱۰ آبان‌ماه در شهرکرد منعقد شد.

کمک به تأمین اعتبار برای راه‌اندازی کلینیک تخصصی سلامت خانواده، درمان ناباروری و سرطان، ترمیم زخم و بافت، telemedicine (دوراپزشکی) دندان‌پزشکی و... با همکاری پژوهشگاه رویان، ابن‌سینا و پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، کمک به تأمین اعتبار برای راه­‌اندازی طرح تولید بچه ماهی مقاوم قزل‌آلای رنگین‌کمان جهاددانشگاهی به منظور کمک به تولید و اشتغال استان در راستای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان این حوزه از موارد این تفاهم‌نامه است.

توسعه شبکه بوم‌گردی استان مطالعه و اجرای شبکه اکوکمپ‌ها با توجه به قابلیت‌های استان، همکاری در زمینه برطرف کردن مسائل و چالش‌های استان چهارمحال و بختیاری جهت انجام پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های فرهنگی و مطالعات علوم انسانی و اجتماعی و غیره از جمله دیگر زمینه‌­های همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام
captcha