تشکیل اولین جلسه کانون تبلیغی اصفهان در قم
کد خبر: 4180113
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

تشکیل اولین جلسه کانون تبلیغی اصفهان در قم

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین جلسه کانون تبلیغی شهر اصفهان با حضور برخی از مبلغان برتر این شهر در قم برگزار شد.

حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهانبه گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی این دفتر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تیرماه سال جاری درباره اولویت و اهمیت موضوع تبلیغ اظهار کرد: طبق فرمایشات ایشان، نهادهای حوزوی و طلاب باید به تبلیغ به‌مثابه اصلی مهم بپردازند.

وی گفت: در همین راستا پس از شناسایی و بررسی‌های متعدد، حدود ۳۰۰ نفر از مبلغان شاخص استان شناسایی شدند؛ سپس در مرحله اول، نخستین جلسه کانون تبلیغی شهر اصفهان با حضور تعدادی از مبلغان برتر این شهر در قم برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: اعضای این کانون با هدف استفاده از تجربه‌ استادان برتر در حوزه تبلیغ و چهره‌های ماندگار تبلیغی که در شهر مقدس قم به‌صورت ملی و فراملی در حال تبلیغ هستند، از جمله دکتر واعظی (رئیس دفتر تبلیغات اسلامی)، حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، قمی، ماندگاری، سیدحسین مؤمن و شیخ جعفر ناصری با این استادان دیدار کردند. همچنین جلسه‌ای تخصصی در حوزه خانواده با حضور دکتر زیبانژاد برگزار شد.

وی یادآور شد: بازدید از مرکز اسناد حوزه علمیه قم واقع در مدرسه فیضیه و کتابخانه تخصصی و گران‌بهای آیت‌الله مرعشی از دیگر برنامه‌های این کانون در شهر قم بود. در پایان نیز عهدنامه‌ای در مسجد مقدس جمکران قرائت شد.

اهتمام با اشاره به اهداف این جلسات‌ توضیح داد: شبکه‌سازی در حوزه تبلیغ، پرداختن به موضوع هنر در مسائل و فعالیت‌های تبلیغی، توجه ویژه به بحث کودک و نوجوان، چهره‌سازی در حوزه تبلیغ، تبلیغ با رویکرد کارکردمحوری، توجه به تبلیغ در حوزه مکتوب و رسانه، حمایت معنوی از گروه‌های تبلیغی و به‌طور کلی شبکه‌سازی در حوزه تبلیغ، از جمله نکاتی بود که در این جلسات مطرح شد.

وی در پایان سخنان خود تأکید کرد: توجه به اخلاص، معنویت و قرآن، مواظبت از ورود به مسائل حاشیه‌ای و هماهنگی بیان تبلیغ با رفتار مبلغ نیز از توصیه‌های بزرگان و استادان در امر تبلیغ بود.

انتهای پیام
captcha