مجمع قاریان قرآن در شهرستان گرگان افتتاح می‌شود
کد خبر: 4180360
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد:

مجمع قاریان قرآن در شهرستان گرگان افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام محمدزاده از افتتاح اولین مجمع قاریان قرآن در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: قاریان یکی از سرمایه‌های بزرگ انسانی بوده است و اگر خواندن با درک همراه شود، زندگی بشر را دگرگون خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدزاده رئیس تبلیغات اسلامی گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، افتتاح مجمع قاریان شهرستان گرگان، با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان امروز، 15 آبان ماه در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مجمع قاریان برای اولین بار در شهرستان گرگان افتتاح شده است، گفت: قاریان یکی از سرمایه‌های بزرگ انسانی بوده، لذا اگرچه خواندن قرآن حتی بدون درک معنا تأثیر به سزایی در زندگی انسان دارد، اما اگر خواندن با درک همراه شود، زندگی بشر دگرگون خواهد کرد.

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان‌اینکه هدف از تشکیل مجمع قاریان، فقط برگزاری کلاس‌های قرآنی نیست، ادامه داد: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمنان، باید بیش از گذشته در بین نسل امروز فرهنگ قرآنی را توسعه دهیم، لذا انس و الفت بیشتر با کلام خدا و ترویج فرهنگ قرآنی سبب می‌شود تا جامعه سالم‌تری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروزه نسل جوانان و نوجوانان بیشتر از هر قشر دیگری در معرض حمله دشمنان هستند، اظهار کرد: با تدوین، طراحی و برنامه‌ریزی درست باید جوانان را به سمت فعالیت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی سوق داده و عرصه را بر دشمن تنگ کنیم.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های استانی در حوزه فعالان قرآنی امری ضروری است، گفت: برگزاری جلسات ماهانه، کشف استعدادهای برتر قرآنی، ایجاد محفل انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی یکی از اهداف عالیه این مجمع است.

انتهای پیام
captcha