همایش «تربیت قرآنی، شکوه همدلی» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4180392
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵

همایش «تربیت قرآنی، شکوه همدلی» در همدان برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: چهاردهمین همایش تعلیم و تربیت با عنوان «تربیت قرآنی، شکوه همدلی» ویژه پویندگان قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت انوارالزهرا(س) این استان برگزار می‌شود.

جلسات قرآنی نوجوانانمقصود قاسمی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: چهاردهمین همایش تعلیم و تربیت با عنوان «تربیت قرآنی، شکوه همدلی» ویژه پویندگان قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت انوارالزهرا(س) همدان و پدران و مادران آنها، 26 آبان‌ماه از ساعت 9:30 تا 12 در مجتمع فرهنگی بوعلی سینا واقع در بلوار شهید مفتح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با حضور خانواده‌های قرآنی مرتبط با مساجد شریف‌الملک، قبا، امام خمینی(ره) سعیدیه، کلپا و کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده و در راستای تشویق و ترغیب جوانان ونوجوانان دختر و پسر و  پیشبرد اهداف در حوزه تربیت قرآنی برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌‌‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: همچنین آزمون تعلیم و تربیت مؤسسه قرآنی انوارالزهرا(س) با حضور ۴۵۰ نفر از پسران و دختران قرآنی در هنرستان شهیدان دیباج و بیست‌و‌سومین دوره تجلیل از مربیان و متربیان و مراسم ویژه اهدای پرچم مربیگری به مربیان جدید جلسات قرآن این مؤسسه طی هفته جاری در تالار قرآن با حضور قرآن‌آموزان و خانواده‌های آنان برگزار شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه انوارالزهرا(س) در چهار مسجد و دو مرکز فرهنگی (مرکز کودک و خانواده و شکوفه‌های سرای کلپا) فعالیت‌هایی را در زمینه فرهنگی و قرآنی دارد.

انتهای پیام
captcha