گرامیداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها در علوم پزشکی کرمانشاه
کد خبر: 4181430
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
با برپایی دو کرسی تلاوت؛

گرامیداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها در علوم پزشکی کرمانشاه

دو کرسی تلاوت ویژه بانوان و آقایان در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها به مناسبت گرامیداشت این ایام توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

رسول قاسمی مسئول دفتر قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رسول قاسمی، مدیر مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها توسط این مرکز دو کرسی تلاوت ویژه بانوان و آقایان روز‌های ۲۲ و ۲۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

وی به روزشمار هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: امسال این هفته تحت عناوین «قرآن و دانشگاه و جهاد و مقاومت، قرآن و دانشگاه و انتظار، قرآن و دانشگاه و انقلاب اسلامی، قرآن و دانشگاه و علوم و تمدن اسلامی، قرآن و دانشگاه و سبک زندگی اسلامی و ایرانی، قرآن و دانشگاه و تدبر و تبیین معارف قرآنی و قرآن و دانشگاه و رسالت قرآنی» نامگذاری شده است.

قاسمی تصریح کرد: امسال همزمان با گرامیداشت هفته قرآن و عترت در دانشگاه‌ها برنامه‌های مختلف و متنوعی ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان و کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.

مدیر دفتر قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه در پایان به برگزاری محفل انس با قرآن و مسابقات فرهنگی و قرآنی شامل ابتهال‌خوانی و تواشیح طی این هفته با محوریت دفتر قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha