وزارت بهداشت در فعالیت‌های قرآنی پیشرو است
کد خبر: 4181503
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

وزارت بهداشت در فعالیت‌های قرآنی پیشرو است

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تجلیل از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، گفت: وزارت بهداشت در فعالیت‌های قرآنی پیشرو است.

جواد باقری بیلندی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جواد باقری بیلندی، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در محفل انس با قرآن و آیین تجلیل از فعالان قرآنی دانشگاه علوم پزشکی گناباد که شامگاه 21 آبان ماه، در تالار شهید دکتر چمران این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: خانواده نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در کنار رسالت تخصصی خود در حوزه بهداشت و درمان، مجموعه‌ای پیشرو در فعالیت‌های قرآنی است.

وی با بیان اینکه فعالیت بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به زودی آغاز می‌شود، ادامه داد: بیش از ۷۰ هزار نفر رشته از خانواده نظام سلامت در سه بخش کارکنان، اساتید و دانشجویان در بیست و هفتمین دوره این جشنواره حضور داشتند.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با بیان اینکه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در 6 بخش و ۵۳ رشته برگزار شد، گفت: ۴۵ هزار نفر در بخش معارفی و حدود ۱۲ هزار نفر نیز در بخش آوایی این جشنواره شرکت کردند.

باقری بیلندی تصریح کرد: هم‌ اکنون بیش از 200 کانون قرآن و عترت در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رسالت تبلیغ، ترویج، تبیین، آموزش و توسعه فعالیت‌های قرآنی را در دو حوزه استادی و دانشجویی بر عهده دارند.

وی جریان‌سازی قرآن در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را وظیفه و رسالت اصلی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت مطرح و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با ماموریت‌گرا کردن دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه قرآن و عترت بتوانیم از ظرفیت‌های متنوع آنها در بخش‌های مختلف فعالیت‌های قرآنی استفاده کنیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با گرامیداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها اظهار کرد: امروز در خانواده نظام سلامت مفاخر زیادی در حوزه قرآن در عرصه ملی و بین‌المللی حضور دارند که می‌توانند الگو باشند.

انتهای پیام
captcha