اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4181786
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته کتاب در مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۳۸ برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می‌شود.

هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حجت دبیقی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 23 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با تشریح مهم‌ترین برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی، اظهار کرد: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر و بازدید از کتابخانه‌های مدارس از اهم این برنامه‌ها است.

وی افزود: بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب، تجلیل از دانش‌آموزان برتر علمی و پژوهشی و اجرای سرود همگانی مدرسه با عنوان «یار مهربان کتاب» از دیگر برنامه‌ها در هفته کتاب و کتابخوانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد تعداد کتابخانه‌ها در مدارس استان را هزار و 989 باب کتابخانه برشمرد و بیان کرد: از این تعداد هزار و 10 کتابخانه کلاسی و بقیه کتابخانه آموزشگاهی است.

دبیقی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به جامعه بزرگ معلمان و دانش‌آموزان، گفت: بی گمان یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش، گسترش آموخته‌های دانش‌آموزان و افق فکری آنان بوده که کتاب و کتابخانه مهم‌ترین ابزار برای تحقق این مهم هستند.

انتهای پیام
captcha