وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرکرد سفر می‌کند
کد خبر: 4181920
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرکرد سفر می‌کند

همزمان با سفر رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از مسئولان این وزارتخانه وارد این استان می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، همزمان با سفر رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از مسئولان این وزارتخانه وارد این استان می‌شود.

اسماعیلی که پیش از این در تیرماه امسال به شهرکرد و بروجن سفر کرده بود در دومین حضور خود در چهارمحال و بختیاری در سال 1402 با سفر به شهرستان‌های سامان، کیار، فارسان، فرخشهر و شهرکرد علاوه بر بازدید از برخی طرح‌های فرهنگی، دیدارهایی نیز با مسئولان و مردم این شهرستان‌ها خواهد داشت.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار‌ با خانواده معظم شهدا و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری از دیگر‌ برنامه‌های سفر مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دور دوم سفر اعضای هیات دولت به این استان است.

همچنین سیدموسی حسینی کاشانی، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات و علی خواجه‌وند، معاون بازرسی و رسیدگی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در جریان این سفر از روز چهارشنبه ۲۴ آبان به منظور پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی در استان مستقر هستند.

متقاضیان دیدار مردمی با نمایندگان تام‌الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند تا روز جمعه ۲۶ آبان از ساعت ۸ تا ۱۸ به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که خردادماه ۱۴۰۱ به‌ همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد، قرار است پس از گذشت کمتر از یک سال و نیم بار دیگر روز پنجشنبه 25 آبان، مهمان این استان باشد.

انتهای پیام
captcha