۳۵۰ میلیارد تومان برای بخش فرهنگ چهارمحال‌وبختیاری مصوب شد
کد خبر: 4182286
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
محمدمهدی اسماعیلی:

۳۵۰ میلیارد تومان برای بخش فرهنگ چهارمحال‌وبختیاری مصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌وبختیاری، نزدیک به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که تلاش کردیم از محل پایدار تأمین شوند و این اعتبارات تا پایان دولت همه هزینه خواهد شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۲۵ آبان‌ماه بعد از بازدید از قلعه تاریخی جونقان از توابع شهرستان فارسان با اشاره به اینکه دولت مردمی بنا دارد پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح کشور در حوزه فرهنگی هنری را تکمیل کند، اظهار کرد: نزدیک ۵۰۰ طرح مهم عمرانی در سطح کشور در حوزه فرهنگی داریم که قاطبه آنها تعیین تکلیف شده‌اند و از جمله در چهارمحال‌وبختیاری در سفر قبلی یک برآورد واقعی از طرح‌های فرهنگی هنری انجام شد و در این سفر برای همه این طرح‌ها اعتبار گذاشتیم.

وی ادامه داد: این طرح‌ها در شهرهای مختلف مانند بن، بروجن، شهرکرد، سامان، فارسان و دیگر شهرها احصا شده‌اند؛ لردگان نیاز به سینما داشت و باوجود آنکه دولت بنا ندارد احداث جدیدی را کلید بزند اما بایستی برای شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر سینما تخصیص داده شود، لذا این کار در لردگان انجام شد و اعتبار خوبی قرار گرفت. 

اسماعیلی با اشاره به بازدید از مجموعه تاریخی جونقان که محل بزرگداشت شخصیت‌های مهمی است، تأکید کرد: خاطرات و فداکاری‌های این چهره‌ها ثبت و ضبط شده است و بازسازی این مجموعه به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌وبختیاری، قریب به ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب داریم که تلاش کردیم از محل پایدار تأمین شوند و این اعتبارات تا پایان دولت همه هزینه خواهد شد.

اسماعيلی تأکید کرد: در سفر قبلی رئیس‌جمهور به استان نیز مصوبات مهمی داشتیم که در استان در حال اجراست و پروژه‌ها در این سفر اعتبارات می‌گيرند. برای تکمیل و بازسازی مصلی‌های استان در این سفر ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

خدیجه نادری

انتهای پیام
captcha