اراک؛ میزبان عوامل مجموعه قرآنی «محفل»
کد خبر: 4184286
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷

اراک؛ میزبان عوامل مجموعه قرآنی «محفل»

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور عوامل مجموعه قرآنی «محفل» به میزبانی اراک خبر داد.

حضور محفلی ها در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمود قربانی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: عوامل برنامه قرآنی «محفل»، چهارشنبه، هشتم آذرماه به استان مرکزی و شهر اراک سفر کرده و در جمع مردم قرآن‌دوست این شهرستان اجرای برنامه خواهند داشت.

وی افزود: در این محفل قرآنی که ساعت 19 در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود اساتیدی همچون احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، حسنین الحلو و اجرای نجم‌الدین شریعتی حضور دارند. کریم منصوری، قاری بین‌المللی کشورمان نیز از دیگر مهمانان این برنامه قرآنی است.

قربانی هویت‌بخشی و معرفی ظرفیت‌های قرآنی استان را یکی از اهداف برگزاری این مراسم دانست و اظهار کرد: دعوت از مدارس قرآنی، جامعه قرآنی، قاریان، حافظان، مدرسان، کارشناسان فعال فرهنگی و قرآنی در مساجد از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اتوبوس جهت حضور مردم در مصلا از مساجد لحاظ شده است، اضافه کرد: همچنین جانمایی غرفه ویژه تعدادی از مؤسسات قرآن جهت معرفی ظرفیت‌ها، غرفه کودک و نوجوان و پذیرایی در نظر گرفته شده است. سه تیم رسانه‌ای جهت پوشش برنامه‌های داخل، حواشی و بیرون مصلا لحاظ شده تا برنامه به بهترین شکل ممکن تحت پوشش قرار گیرد. با حضور این تیم‌ها ظرفیت‌های استان با ضریب بالایی در سطح استان و کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قربانی حضور جامعه قرآنی شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بیان کرد و ادامه داد: بر این باوریم که حضور جامعه قرآنی شهرستانی در برنامه‌های مهم استان حق تمام افراد است و بنا نداریم آنان را از این حق محروم کنیم. در تدارک تهیه ایاب و ذهاب برای شرکت‌کنندگان شهرستانی هستیم.

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تبلیغات را یکی از عناصر مهم اطلاع‌رسانی در اجرای قوی برنامه‌ها برشمرد و اظهار کرد: تیزر برگزاری این برنامه قرآنی، از امروز، ششم آذرماه از طریق صدا‌و‌سیمای مرکز استان پخش می‌شود. ارسال پیامک، زیرنویس در شبکه‌های سراسری، نصب بنرهای متعدد در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی عموم در اماکن پرتردد از دیگر اقدامات تبلیغاتی است.

انتهای پیام
captcha