دانشگاه شهرکرد میزبان کنگره شهدای دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری است
کد خبر: 4184317
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴
امروز

دانشگاه شهرکرد میزبان کنگره شهدای دانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری است

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد گفت: سومین کنگره شهدای دانشگاهیان استان امروز، ششم آذرماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.

عزیزالله مولوی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، عزیزالله مولوی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهرکرد اظهار کرد: کنگره شهدای دانشگاهیان استان به دلیل شرایط کرونایی با اندکی تأخیر برگزار خواهد شد، البته این کنگره در سایر دانشگاه‌های کشور نیز در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنگره از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدسی که از جامعه علمی، دانشگاهی و مراکز پژوهشی هستند، همچنین شهدای نظم و امنیت، سلامت و مدافع حرمی که متعلق به جامعه علمی و دانشگاهی استان هستند تقدیر و به یاد ۸۰ شهید دانشگاهی استان، این کنگره برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه شهرکرد در پاسخ به اینکه برپایی کنگره شهدا تا چه اندازه می‌تواند روحیه ایثار و شهادت را در دانشجویان زنده کند، تصریح کرد: راهبرد حاکم بر فرایند اجرایی این کنگره استفاده از ظرفیت جوانان دهه هشتادی بوده و یکی از ویژگی‌های بارز کنگره این است که اقدامات، تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجامی کنگره شهدا، توسط جوانان دهه هشتادی از همه طیف‌ها، جریانات فکری و سلایق متعدد استفاده شده است.

وی افزود: این مسئله می‌تواند شوری را در جوانان ایجاد کند، البته تشکل‌های دانشجویی و از همه جریانات فکری دست‌اندرکار این کنگره بوده و در حال تهیه وصایای شهدا و ارسال آن‌ها در قالب پیامک برای همه دانشجویان، برنامه‌ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن و میزبانی در این کنگره هستند.

مولوی تأکید کرد: اینان افرادی هستند که در نگاه اول شاید به نظر نمی‌رسد که دل شیفته و شیدای وصایا و تمثال شهدا باشند، اما با تمام وجود شبانه‌روز فعالیت دارند و با برنامه‌ریزی تلاش می‌کنند که این کار به نحو احسن انجام شود.

به گفته وی، باتوجه به اینکه ظرفیت برای حضور در کنگره محدود است اما تلاش شده حتی‌الامکان همه افرادی که مشتاق هستند از این برنامه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha