اجلاسیه نهایی کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
کد خبر: 4184417
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

اجلاسیه نهایی کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه تبریز از برگزاری اجلاسیه نهایی کمیته دانشگاهیان کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی در هشتم، آذرماه در این دانشگاه خبر داد.

صفر نصراله زاده، رئیس دانشگاه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، صفر نصراله‌زاده، رئیس دانشگاه تبریز، امروز، ششم آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: همه‌ ما مدیون شهدا هستیم و هر کاری را در جهت تکریم شهدا انجام دهیم، بازهم کم است. چراکه نظام، انقلاب، میهن و هرچه که داریم به پاس جانفشانی‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه جلسات هماهنگی برگزاری بخش دانشگاهی کنگره‌ 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی از چند ماه قبل آغاز و جلسات متعددی در دانشگاه‌های استان برگزار شده است، ادامه داد: کارهای متنوع و برنامه‌های فرهنگی فاخر و ارزشمندی از جمله نشر آثار شهدا، کتاب‌های مربوط به شهدا، جشنواره‌های ورزشی، تجلیل و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا توسط دانشگاهیان استان انجام شده که بخشی از این اقدامات در آئین اختتامیه‌ بخش دانشگاهی کنگره به اطلاع عموم خواهد رسید.

رئیس دانشگاه تبریز گفت: مفتخر هستیم که اجلاسیه نهایی کمیته دانشگاهیان کنگره 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی هشتم، آذرماه با حضور و سخنرانی سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و سایر مسئولان استانی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha