تدوین برنامه‌های «گفتمان دینی نماز» در مدارس و دانشگاه‌های اردبیل
کد خبر: 4184820
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

تدوین برنامه‌های «گفتمان دینی نماز» در مدارس و دانشگاه‌های اردبیل

کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای راهبری تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، راهکار‌های مؤثر در ترویج فرهنگ نماز در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

جلسه اعضای شورای راهبری تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام علی علایی، کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل، 7 آذر ماه در گفتگو با خبر نگاران گفت: در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای راهبری تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد، راهکار‌های مؤثر در ترویج فرهنگ نماز در جامعه به ویژه در بین نسل جوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی گفت: در این جلسه ضمن بررسی چالش‌های اقامه نماز در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها، بر ضرورت توانمندسازی، انسجام در حوزه اعزام مبلغین و برگزاری دوره آموزشی برای امامان جماعات تأکید شد.

کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل اظهارکرد: تدوین برنامه گفتمان دینی نماز در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها و به‌ویژه برای خانواده‌ها توسط صدا و سیما، تبیین آثار علمی و پزشکی نماز در بین نسل نو، تبیین آثار نماز در ظاهر و باطن افراد و حل مشکلات فردی و اجتماعی و نیز حمایت مالی از فعالان نماز برای تهیه هدایا برای تشویق دانش آموزان در نماز جماعت مدارس و... از مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام
captcha