لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار
کد خبر: 4184879
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
معاون امور اقتصادی استاندار کردستان تأکید کرد؛

لزوم حمایت از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در بیجار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت مولدسازی زیرساخت‌های موجود است و در این راستا از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه شبانه‌روزی در ساختمان موقوفه امامیه حمایت خواهیم کرد.

بازدید از محل راه‌اندازی درمانگاه جهاددانشگاهی بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان به همراه رئیس جهاددانشگاهی کردستان، فرماندار شهرستان بیجار و هیئت همراه از ساختمان موقوفه امامیه که برای ایجاد درمانگاه شبانه روزی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفته است، بازدید کرد.

علی نوری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان در این بازدید بر حمایت همه جانبه از طرح پیشنهادی جهاددانشگاهی تأکید کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت مولدسازی زیرساخت‌های موجود است و در این راستا از جهاددانشگاهی برای ایجاد درمانگاه در ساختمان موقوفه امامیه حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: در جلسه رفع موانع تولید شهرستان بیجار برای این مهم مصوبه‌ای در نظر خواهیم گرفت و در صورت برآورد هزینه توسط جهاددانشگاهی، برای اختصاص بودجه نیز همکاری لازم را به عمل خواهیم آورد.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در این بازدید، با اشاره به همت این نهاد برای تأسیس درمانگاه شبانه روزی و ایجاد پایگاهی برای غربالگری سرطان برست در بیجار، گفت: عدم وجود درمانگاه در این شهرستان، وجود ساختمان وقفی متناسب با فعالیت‌های درمانی در مرکز شهر و همت و تجربه جهاددانشگاهی، لزوم تأسیس یک درمانگاه متناسب با علم روز را دو چندان کرده است.

وی با اشاره به پیگیری دریافت موافقت اصولی از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، افزود: تأیید استحکام بنا توسط نظام مهندسی و اختصاص اعتبارات استانی به منظور تعمیر و تجهیز ساختمان درمانگاه، روند اجرایی شدن طرح را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

یادآور می‌شود؛ در سفر یک روزه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان به شهرستان بیجار که با هدف رفع موانع تولید انجام شد، شرکت‌های شیرین کام صدف گروس، سلامت شیرین گروس سبز، آریان فیلتر، کابل کنترل سپهر، پایا روجا، جوتیار صنعت زرین گروس و ابداع صنعت هوشمند بیجار از واحدهای فناور مستقر در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی بیجار نیز مورد بازدید قرار گرفتند و برای رفع مشکلات این واحدها قول مساعد داده شد.

انتهای پیام
captcha