اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش مدارس گلستان
کد خبر: 4185055
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش مدارس گلستان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان از اعلام برنامه‌های هفته قرآن و عترت مدارس با شعار «هم نوای قرآن، هم صدای غزه» در گلستان خبر داد.

لطفی رئیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان

محمد لطفی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان در گفت و گو با ایکنا از گلستان از آغاز هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش در مدارس با شعار «هم نوای قرآن، هم صدای غزه» خبر داد و گفت: به منظور تعمیق و توسعه فرهنگ قرآن کریم، عترت و اقامه نماز در بین دانش‌آموزان از ۱۱ الی ۱۷ آذر ماه به نام هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس نامگذاری شده است.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش گلستان با بیان‌اینکه اداره قرآن، عترت و نماز با همکاری قرارگاه قرآنی کانون فرهنگی و تربیتی طه و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برنامه‌های متعددی در این ایام تدارک دیده شده است، تصریح کرد: برگزاری جُنگ قرآنی مهربان ترین مهربان با جامعه هدف ۵۰۰۰ دانش‌آموز ابتدایی، نشست تخصصی نخبگان قرآنی سراسر استان با مدیرکل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره قرآن، عترت و نماز، مسابقه لیگ اعجاز علمی قرآن(با محوریت مفاهیم قرآنی) با جامعه هدف دانش‌آموزان متوسطه، پویش دانش‌آموزی، برگزاری هر منزل یک محفل در گلستان، ارسال کلیپ قرائت مجلسی قرآن با محتوای ضداستکباری و... از جمله برنامه‌های هفته قرآن و عترت در مدارس استان است.

لطفی هدف از برگزاری این برنامه‌ها را زمینه‌سازی جهت انس بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان با قرآن و عترت و نماز و زمینه‌سازی برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دانست و گفت: مصونیت‌بخشی جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از معارف قرآن و اهل‌بیت(ع) و احکام دینی در برابر تهاجم فرهنگی غرب از اهداف برنامه‌های این هفته در سطح مدارس می‌باشد.

انتهای پیام
captcha