بهره‌مندی استعدادهای برتر قرآنی مهریز از آموزش‌های تخصصی
کد خبر: 4185070
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

بهره‌مندی استعدادهای برتر قرآنی مهریز از آموزش‌های تخصصی

فرماندار مهریز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، تمامی علاقه‌مندانی که تمایل داشتند از توانمندی اساتید قرآن کریم استفاده کنند، از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

محمد دهقان، فرماندار مهریزبه گزارش ایکنا از یزد، محمد دهقان، فرماندار مهریز، امشب، نهم آذرماه در محفل انس با قرآن کریم که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان و با حضور کاروان قرآنی استان برگزار شد، گفت: با توجه به فراخوانی که انجام شد استعدادهای برتر قرآنی شناسایی و در کارگاه آموزشی با حضور اساتید قرآنی استان در دانشکده پردیس شکیب مهریز، حضور یافتند و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح در جهت شکوفایی و توانمندی هرچه بیشتر قاریان مهریز و شناسایی استعدادهای برتر اقدام شود و خوشبختانه پتانسیل‌های بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد که می‌توان با این اقدام و همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی، این توانمندی را افزایش داد.

دهقان افزود: همه ما باید عمل به قرآن کریم و توجه به مفاهیم کلام الهی را علاوه بر تلاوت در دستور کار قرار دهیم بویژه مدیران و کارکنان اداری که باید پیشگام در این اقدام باشند و اگر عمل به دستورات قرآن را در زندگی پیاده کنیم، قطعاً از بسیاری از کاستی‌ها و معضلات دور خواهیم شد.

فرماندار مهریز ضمن تشکر از حضور اساتید و فعالان قرآنی استان در این شهرستان گفت: خوشحال هستیم که دارالولایه مهریز میزبان حاملان و اساتید قرآن است، هر کجا قرآن باشد، برکت و نور نیز در آنجا حکمفرما می‌شود و امیدواریم این برکت شامل حال قاریان مهریزی شود و با استفاده از تجربه و توانمندی اساتید قرآنی بتوانند تعالیم خود را در دیگر مناطق شهرستان گسترش دهند.

انتهای پیام
captcha