حضور آگاهانه و حداکثری مردم باید منجر انتخاب فرد اصلح در انتخابات شود
کد خبر: 4185177
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
امام جمعه گرگان:

حضور آگاهانه و حداکثری مردم باید منجر انتخاب فرد اصلح در انتخابات شود

آیت‌الله نورمفیدی بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: به فرموده معمار کبیر انقلاب مجلس در رأس امور قرار دارد و مردم باید براساس مصلحت کشور افراد اصلح را انتخاب کنند.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان با اشاره به زندگینامه «حر ریاحی» یکی از یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا گفت: از قضاوت کردن در مورد افراد پرهیز کنید، زیرا ممکن است انسانی که امروز کار ناشایستی را مرتکب شده در روز‌های بعد تغییر کرده و به راه راست هدایت شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس در روز دهم آذرماه و روز مجلس گفت: شهید مدرس یک شخصیت برجسته‌ای است که در چشم جهانیان درخشش ویژه‌ای دارد و در دهم آذر ماه سال ۱۳۱۶ به شهادت رسید، مردم‌داری، دلسوزی، شجاعت، قناعت و دشمن‌ستیزی از ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

آيت‌الله نورمفیدی با تأکید بر ضرورت نشر و تبیین کتاب‌ها و مقالات مربوط به تفکر و اندیشه شهید مدرس در جامعه گفت: آیت‌الله مدرس برای عزت و عظمت ملت فداکاری‌های زیادی کرد، لذا ما هم باید در حد توان او را بزرگ بدانیم و برای نشر تفکر و اندیشه‌اش تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با تأکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم هستیم مدیران و کارمندان باید توجه داشته باشند که از دو قطبی کردن فضای جامعه خودداری کرده چرا که کشور برای همه ملت است که باید در انتخابات شرکت کنند و باید مشارکت، امنیت و سلامت در انتخابات را فراهم کنیم.

وی با بیان‌اینکه باید افرادی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند که دلسوز بوده و توان حل مشکلات را همه ابعاد داشته باشند، افزود: شجاع بودن، پیروی از دستورات ولایت فقیه، قبول داشتن اصل نظام و کارآمد بودن را از ویژگی‌های مهم فرد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی است.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه ورود موفقیت آمیز ناوشکن دیلمان در هفته گذشته در آب‌های دریای خزر اتفاق مهمی بود، گفت: ورود این ناوشکن به آب‌های خزر نمایشی دیگر از اقتدار نیروی دریایی کشور و برای دفع خطرات احتمالی دشمنان امری مهم و ضروری بود.

نماینده، ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به روز دانشجو در تاریخ ۱۶ آذر نقش دانشجویان را پیشبرد اهداف کشور بسیار مهم دانست و افزود: دانشجویان از جمله اقشار آگاه و اثرگذار در جامعه هستند که باید در مسیر کمک به برون رفت مشکلات کشور دیگران را بسیج کنند و آگاهی بخشی‌های لازم را به جامعه ارائه دهند.

امام جمعه گرگان تصریح کرد: چشم امید ادامه راه و مسیر کشور به دانشجویان متعهد، متخصص و بصیر است تا در این مسیری که در تمدن نوین اسلامی قرار دارد، به خوبی ترسیم شود.

وی گفت: ۱۶ آذر نماد استکبارستیزی است، روحیه استکبارستیزی که در سال ۱۳۳۲ از بدنه دانشجویی و بعد از کودتای ۲۸ مرداد شروع شد و نشان می‌دهد دانشجو باید بصیر باشد و حوادث اطراف خود را به دقت مشاهده کند.

انتهای پیام
captcha