ساخت ۷ اثر حجمی به مناسبت کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4185271
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

ساخت ۷ اثر حجمی به مناسبت کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از طراحی و ساخت ۷ اثر حجمی مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید استان خبر داد.

اثر حجمی، کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، سیامک آسیایی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، روز گذشته، 10 آذرماه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم فضاسازی مناسب سطح شهر در آستانه برگزاری کنگره گرامیداشت ۱۰ هزار شهید استان، گفت: حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در این زمینه سعی دارد با نصب پوستر و بنرهای حاوی تصاویر و پیام‌های شهدای والامقام در بیلبوردهای شهری و لایت باکسها فضاسازی مناسب را در سطح شهر به عمل آورد.

وی در این زمینه از طراحی و ساخت آثار حجمی مرتبط کنگره شهدا نیز خبر داد و تصریح کرد: یکی از آیتم‌های فضاسازی شهری نصب المان‌های مرتبط با کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی است که در این زمینه ۷ اثر حجمی مناسبتی ویژه در حال ساخت بوده که طی روزهای آتی در سطح شهر تبریز نصب می‌شوند.

آسیایی نقش هنرمندان در خلق آثار هنری مربوط به دوران دفاع مقدس و بیان هنری وقایع جنگ را اثرگذار و مهم ارزیابی کرد و گفت: از برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز در این زمینه و همکاری با هنرمندان صاحب سبک کشور برای طراحی، ساخت و نصب آثار حجمی فاخر در سطح شهر است.

انتهای پیام
captcha