توسعه هیئت‌های قرآنی در دستور کار است
کد خبر: 4185321
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

توسعه هیئت‌های قرآنی در دستور کار است

رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با موضوع نقش هسته‌های مقاومت فرهنگی در آوردگاه تمدنی در گام دوم انقلاب اسلامی در اردبیل از فعالیت ۹۳ هزار هیئت مذهبی در کشور خبر داد و گفت: توسعه هیئت‌های قرآنی در دستور کار قرار دارد.

نشست مسئولان تبلیغات اسلامی با اصحاب رسانه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ۱۱ آذرماه، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اردبیل در سخنانی از فعالیت ۹۳ هزار هیئت مذهبی در کشور خبر داد و گفت: جهاد تبیین با قلم توانای خبرنگاران و صدای رسای اصحاب رسانه در سطح وسیعی از جامعه نشر می‌یابد.

باباخانی گفت توسعه و افزایش هیئت‌های قرآنی در کشور در دستور کار قرار دارد. 

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز وجود ۱۵۰۰ هیئت مذهبی ثبت‌شده و فعال در استان اردبیل را بستر مناسب فرهنگی در تحقق آرمان‌های نطام اسلامی برشمرد افزود: در بحث جریان مقاومت و طوفان الاقصی روشنگری و بصیرت افزایی اصحاب رسانه عامل موثر در بیش از ۱۰ میلیونی شدن پویش «حریفت منم» است.

جعفرزاده گفت: تشکل‌های دینی مهم‌ترین حلقه‌های میانی اتصال حاکمیت و مردم می‌باشد و این دوره درصدد افزایش مهارت و دانش چنین مجموعه‌های مذهبی و مردم‌نهاد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضور فکری و بیانی در مسائل مهم کشور، حضور فیزیکی در مواقع لازم، انجام جهاد تبیین، افزایش سطح آگاهی‌های مخاطبین، تقویت گفتمان اصلی انقلاب، تشکیل جبهه واحد ضد استعمار و استکبار، نگاه راهبردی به انقلاب و تفکر انقلابی و ... را از وظایف مهم تشکل‌های دینی در جامعه برشمردند.

انتهای پیام
captcha