برگزاری ۳ هزار محفل قرآن دانش‌آموزی در خوزستان
کد خبر: 4185752
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

برگزاری ۳ هزار محفل قرآن دانش‌آموزی در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری سه هزار محفل انس با قرآن ویژه دانش‌آموزان این استان به‌مناسبت هفته قرآن و عترت مدارس خبر داد.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در طول هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در استان گفت: محافل انس با قرآن کریم به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی در هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز در مناطق مختلف استان برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ محفل متمرکز منطقه‌ای در سراسر استان و بیش از ۲۰۰ محفل انس با قرآن کریم در دارالقرآن‌های آموزش و پرورش و ۷۹۰ محفل انس با قرآن کریم در مدارس متوسطه پسرانه برگزار خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۷۹۵ محفل انس با قرآن کریم در مدارس متوسطه دخترانه در نظر گرفته شده است. همچنین بیش از ۷۱۰ محفل در مدارس ابتدایی دخترانه و ۶۳۵ محفل در مدارس ابتدایی پسرانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در محافل انس با قرآن تفسیر و تبیین مفاهیم قرآنی مدنظر خواهد بود، اظهار کرد: در این محافل از توانمندی قاریان دانش‌آموزی و برگزیده‌های مسابقات قرآنی بهره خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha