سرلشکر سلامی سخنران کنگره 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 4187370
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲

سرلشکر سلامی سخنران کنگره 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی

فرمانده سپاه عاشورا گفت: سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران اجلاسیه نهایی کنگره 10 هزار شهید آذربایجان‌شرقی در 23 آذر خواهد بود.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، شامگاه 20 آذرماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌‌شرقی روز پنج‌شنبه 23 آذرماه با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه و میهمانان لشکری و کشوری در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود، گفت: در قالب این نمایش افتخارات استان در طول تاریخ انقلاب اسلامی و قبل از آن به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، پیام رسانان اصلی اقدامات، پیام، آثار و وصایای شهدا به نسل‌های فعلی و آینده است، اظهار کرد: این قشر تکلیف سنگین و زینبی‌واری برای انتقال افتخارات کربلای ایران بر عهده دارند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از برنامه‌های یادواره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی، گفت: در برگزاری این یادواره، نهادها، ارگان‌های دولتی و سازمان‌ها در قالب ۲۳ کمیته همکاری می‌کنند.‌

وی افزود: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب دبیرخانه دایمی کنگره شهدای هر استان دایر می‌شود و در قالب آن فعالیت‌های ناقص، تکمیل و برنامه‌های ادامه دار تداوم می‌یابد. برای اجرای این یادواره کلی آثار در قالب فیلم، محتوایی و صوت و خاطره شفاهی در خصوص ایثار شهدا در ۱۰۰ هزارساعت وجود دارد که نیاز به بازآفرینی به صورت مکتوب، تصاویر، تولید محتوا و انیمیشن، تیزر، کلیپ، فیلم، مستند دارد.

عباسقلی‌زاده، گفت: با دایر شدن دبیرخانه دایمی کنگره، هر سه تا پنج سال کنگره شهدا بری تداوم راه آنان و عمل به وصایای شهدا در هر استان برگزار می‌شود و باید رسانه‌ها نیز برگزاری این کنگره را جزو مطالبات خود قرار دهند.

انتهای پیام
captcha