اعلام فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال خوزستان
کد خبر: 4187661
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

اعلام فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال خوزستان

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری پنجمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان خبر داد.

پنجمین جایزه کتاب سال خوزستانمهرانگیز بحیرایی، معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری پنجمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان خبر داد و گفت: جایزه کتاب سال در دو بخش اصلی «انتخاب کتاب سال خوزستان» و ویژه «بهترین کتاب در حوزه خانواده، فرزندآوری و جوانی و جمعیت» برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: آثار ارسالی لازم است در فاصله زمانی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ تا آبان‌ماه ۱۴۰۲ چاپ و منتشر شده باشند. آثار ارسالی برای اولین بار منتشر شده باشند. نویسنده، مؤلف و مترجم بومی استان باشند یا اینکه در 10 سال گذشته محل سکونتش در استان خوزستان باشد.

بحیرایی ادامه داد: محل انتشار اثر می‌تواند در هر جای کشور باشد، اما صاحب اثر خوزستانی و یا موضوع اثر درباره خوزستان باشد. پدیدآورندگان غیربومی در صورتی می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند که اثرشان از نظر موضوع و محتوا درباره خوزستان باشد. هر شرکت‌کننده باید سه جلد از اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه مهلت ارسال اثر تا 30 آذرماه جاری است، گفت: اسفندماه سال جاری زمان برگزاری آیین پایانی پنجمین دوره جایزه کتاب سال خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha