برگزاری دوره توانمندسازی صوت و لحن در خوزستان
کد خبر: 4187725
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

برگزاری دوره توانمندسازی صوت و لحن در خوزستان

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دوره توانمندسازی صوت و لحن ویژه همکاران فرهنگی در حمیدیه در حال برگزاری است. 

توانمندسازی صوت و لحن کارکنان فرهنگی

علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه دوره توانمندسازی صوت و لحن ویژه همکاران فرهنگی در حمیدیه در حال برگزاری است، گفت: بخشنامه شرکت در این دوره به مراکز دارالقرآن آموزش و پرورش ارسال شد و افرادی که با دارالقرآن همکاری دارند و مربی دارالقرآن هستند برای شرکت در این دوره فراخوان داده شدند. با هدف تعیین سطح افراد شرکت‌کننده در این دوره متقاضیان از تلاوت خود فایل تصویری ارسال کردند و افرادی که بر پایه قرائت تسلط داشتند برای شرکت در این دوره دعوت شدند.

وی هدف این دوره را توانمندسازی همکاران مستعد در زمینه صوت و لحن عنوان کرد و افزود: ۶۵ نفر (۴۳ آقا و ۲۲ خانم) از مربیان دارالقرآن و همکارانی که با دارالقرآن همکاری دارند برای شرکت در این دوره دعوت شدند.

رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان مدرس این دوره با تدریس هادی قنواتی‌زاده همراه است، گفت:‌ در این دوره مباحثی همچون صداسازی، روش تدریس الحان، تقویت گوش موسیقایی، سلامت و بهداشت حنجره، روش گرم و سرد کردن صدا، فنون تلاوت و... آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha